Lazítós hétvége (mozizás: Amerikai pite)

Egy újabb hétvégét pipálhatunk ki magunknak. Ismételten nem kulturális program volt terítéken, egyszerűen az elmúlt hetekben igényem volt a züllésre, nem tudok mást mondani. Mindig buli és piálás volt a program, tudom, hogy ez nem megoldás, de most egyszerűen csak lazítani akartam. Elkapott a hév, de most vasárnap reggel már kiment belőlem ez a hullám, megint elmondhatjuk, hogy újabb korszakot zártam le az életemben. Egy kicsit javítottunk az elmúlt év buli átlagán legalább, de most már jó az átlag, jöhetnek más programok is. A jövő hét is nagyon jónak ígérkezik, már ki is rajzolódtak a dolgok, de nem leszek itt Londonban. Lesz majd mit pótolni, van ez így.
Az Amerikai pite szerintem egy kultuszfilm, egy újabb témát nyitottak vele a filmezés történetében. Egy muszáj megnéznünk mozi a halálunk előtt. Egyszerűen minden tinédzser és idősebb felnőtt tudja élvezni, aki egy kicsit is nyitottabban fogadja az esetleges sexuális dolgokat a képernyőn. Én nagyon-nagyon szeretem ezt a filmet, már többször láttam a részeket, de nem lehet velük betelni szerintem. Az első rész olyan kis finomság, bevezető volt, aztán a második rádobott egy lapáttal, ami a legjobbra sikeredett, legalábbis eddig a pillanatig ezt állítottam. Utána 2003-ban az Esküvő következett, ami élvezhető volt, de nem múlta felül az előtte lévőt. De mindig vannak jó poénok, valószínűtlennek tűnő események, amik igazából még is hihetőek. Ki a mi kedvencünk? Jim, Stifler, Finch, Kevin, Oz? azért a fiúkat említem, mert csaj vagyok. Jim az örök esetlenkedő, bénázó, főleg ha a csajokról van szó. Stifler a nagyképű és vagány srác, akinek olyan beszólása és viselkedési stílusa van, hogy meghal tőle az ember. A meleg báros tánca olyan rész, amit mindenki ismer. Finch, talán ő a kedvencem, no de nem azért, mert olyan jól néz ki, hanem mert nyugodt és aranyos személyisége van. Oz pedig a szívdöglesztő szépfiú, de nekem üres. Kevint is lehet szeretni, ő is cuki, de semmi több nálam.
Megszerveztem a csajokkal, hogy a Reunion-t menjünk el a diszkó előtt megnézni a belvárosban. Én amúgy már láttam a filmet, de higgyetek nekem, a mozis élményt nem adja vissza számítógép szóval, ha valamilyen film nagyon tetszik, tessék elmenni a moziba. Eszméletlen egy film az új rész, nagyon szerettem, nevettem rajta, tetszett az egész úgy ahogy van, még mindig tudnak újabb és újabb poénokat kitalálni. A facebook is természetesen feltűnt, ott szervezték a találkozót. Stifler bunkó egyénisége is újra visszatért. Jim megint bénázgatott, kedvencem a fekete – dögös ruhás jelenete. Minden a régi kerékvágásban volt, ám közben ugye az évek elrepültek, már dolgozó emberek lettek az egykori ifjakból. A Jim apja összeszűrte a levet Stifler anyjával. Stifler pedig visszavágott Finchnek az anyukás „megkapós” szituációban. Tömény hülyeség volt tehát megint a köbön, én ajánlani tudom, szerintem a legjobb pite a pite óta.
Utána a csajokkal egy kicsit még alapoztunk, beszélgettünk a pasikról (mi másról) majd buli következett, ami nem volt túlságosan jó, nem élveztem. Így elég korán elhagytam a szórakozóhelyet. Másnap pedig borzalmas fejfájásra ébredtem…juj. Vasárnap délután még a Forma-1 be is sikerült belenéznem idén először. Hát így zajlott egy újabb 2 hétvégi nap azé életemben.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

