Őrült, bulis hétvégék

A beszámolókkal meg vagyok csúszva, így most egy cikkben zsugorítom össze a mostani és a múltkori hétvége eseményeit.
Ha észrevettétek, ha nem, de múlt hét pénteken nagyon „fontos” személy érkezett Londonba. Igen, itt járt Majka. A valóság showból megismert ózdi srác, aki ha mást nem is, de egy valamit nagyon tud, hogyan adja el magát rendszeresen. Mikor volt már a VV1, lassan tíz éve is, és ő még mindig ott van a televíziókban, rádióban, műsort vezet. Van népszerűsége különben nem alkalmaznák a médiában. Ő az egyetlen jó példa talán, hogy a valóság show műsor után is talpon lehet maradni, vagyis neki tényleg meghozta a sikert. Nézzük meg az utána a kijött embereket, hol vannak?, a nagy sehol, esetleg néha egy – egy botrányról írnak a Storyban róluk. Ellenpéldaként ugye pedig itt van Majka, aki megfogta a szerencséjét, jól kártyázott a lapjaival, vagyis teszi még mind a mai napig is. Egy buli keretein belül hívták, ahol kapott egy rövid részt, hogy rappeljen. Én nem Majka miatt mentem el, hanem mert újra tudtam találkozni az ismerőseimmel, lazíthattam egyet, ha már úgy is ráértem.
Múlt héten amúgy nagyon rosszul voltam, de úgy voltam vele, hogy egy kis alkohol és táncolás már rontani nem tud a helyzeten, így szombaton is elmentem bulizni. Akkor volt az a bizonyos szituáció Mattel…Egy sráccal voltam egész este, ami igazán kidobott idő volt a részemről…
Elröppent egy hét, újra szombat következett. Egy magyar srác jóvoltából meghívást kaptam egy kisebb összejövetelre délutánra. Meg volt beszélve, hogy utána onnan együtt megyünk a magyar buliba. Kíváncsi voltam milyen egy magyar party Londonban. Többen mondták nekem, hogy nem jó, higgyem el. Sokszor az embert hiába akarják megóvni valamitől, a saját bőrödön kell a dolgokat megtapasztalni, ez a legjobb módja a tanulásnak is. A délután remekül alakult, paprikás krumplit főztünk, palacsintát sütöttünk, egyszóval finom magyar kajákból tényleg nem volt hiány, persze a társaság is nagyon szuper volt. Én már korán elkezdtem az alapozást az estére, végig bort, sört ittam, majd később egy kis vodkanarancs is jól jött még, amit lefejeltem még egy fél üveg borral. Nem vagyok büszke magamra, de néha ez is kell, sikerült magamat kellően kiütnöm. Olyan szinten kész voltam, hogy eléggé homályos az este. Arra sem emlékszem, hogy jutottunk el a diszkóba, utána pedig egy szőke barátnőmmel táncoltam végig, de hogy kikkel beszélgettem, milyen arcok voltak ott, egyáltalán milyen zene szólt, fogalmam sincs. Nekem annyira mindegy volt mi van, én nagyon remekül éreztem magam, mert ugye keményen felöltöttem a garatra. Reggel még cigiztem is, pedig azt soha az életemben nem szoktam, de ha az embernek a kontrolja nem úgy működik, akkor mindegy már.  Hajnali háromkor sem tisztult a kép még, stimulálódott a szervezetem szó szerint. Reggel hálisten a buszokat jól elértem, nem volt gond a hazajutással. Nem bírtam sokat aludni, úgy kellett magamat össze puzzle-znom délelőtt, mert csak pihegtem, mint aki valami korházi műtéten esett át. Egy őrült, ütős, hosszú éjszaka volt a mostani, amire még nem volt példa az életemben. Ezek után jó lesz, ha egy kicsit visszatérek a régi kerékvágásba, a megszokott rutinos és rendszerezettebb hétvégékhez.
Az ismerőseimnek igaza lett, nem volt annyira jó a magyar party, túl sok volt a pasi és furcsa alak…ha az alkohol nem tett volna be, bizonyosan eljöttem volna jóval előbb… Végeredményben ezt is megértük, és szerencsémre semmit sem vesztettem el, sérüléseket sem kaptam! 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

