Majális= Minden jó, csak sok köcsög van


Minden jó, csak sok köcsög van. Szerintem ez a videó, amiben elhangzik ez a mondat, már kétszer végigjárta a magyar világhálót. Annyiból igaz ez a nap, hogy a Majális tényleg arról szól, hogy evés-ívás, költsd a pénzt, ünnepeld a munkát, menj felvonulni. Egy kicsit divatjamúlt és lejárt lemez lett az én szememben május elseje, az elmúlt években nem is mentem ilyen kirakodó vásárba/utca buliba sem, ahol a színpadon „hatalmas” sztárok hakniztak. Nem érdekelt a hülyeség, az ittas emberek sokasága. Hálisten mindig sikerült valami programot szerveznünk vagy éppen meghívást kaptam valamire, így kellemes társaságban tudtam eltölteni ezt a napot, s pozitív élményeket tudtam gyűjteni. Egyetlen szempontból volt néha még nyomatékosabb ez a nap, mert ilyenkor van a szőke barátnőm szülinapja. Ezt a jeles dátumot a középiskolás évek alatt mindig diszkóban ünnepeltük meg, ami hagyományosan május 1. előtti utolsó szombat volt mindig. Legalább egy jó ok volt a vígadásra, ja és persze ne felejtsük már el, hogy ezen a napom léptünk be az Európai Unióba is. Én személy szerint nagyon örülök, hogy uniós tagok vagyunk, mert így könnyedén és akadálymentesen, mindenféle különleges papír nélkül tudunk mászkálni széles Európában, új életet kezdeni Angliában, vagy amit csak akarsz.
A régi időkben volt nagy jelentőségű és szó szerint piros Ünnep ez a nap a naptárban…amikor még a munkának volt értéke, mert most a semmittevő és naplopó emberek vannak jobban elismerve.
Egy a lényeg, Éljen Május elseje! A tavasz utolsó hónapja vette kezdetét, remélem, a jó idő megérkezik vele ide. 

TE MIT GONDOLSZ?!

