Bicikli vásárlás

Az elkövetkező időkben sűrűn fognak érkezni a cikkek ígérem. Már több dolgot összeírtam, amiről feltétlen szeretnék szót ejteni, lesz benne Anglia is és persze korábbi, otthoni élmények, a Húsvétról pedig nem is beszéltem, sőt születésnapozunk is a hétvégén. Egy rakás anyag, ami ihletet ad nekem.
Most azt szeretném megörökíteni, hogyan éltem meg én a Nagypénteket. Ma munkaszüneti nap van Angliában, szóval az élelmiszerboltok nyitva vannak, de egyébként meg minden zárva van, pihenés és hosszú hétvége vette kezdetét. Nekem már a tegnapi nap is laza volt, a ma pedig tényleg még könnyedebb. Nem kellett dolgoznom, de így is pár órát voltam a gyerekkel, csináltam a takarítást is, de még is más érzés volt. Ha otthon lennék, biztos a Keresztútra elmentem volna, hiszen ma emlékezik meg az egyház Jézus keresztre feszítéséről.
Én most biciklit vettem, igen, egy újabb álom teljesült a listámon, pipa. Így még otthonosabban és szabadabbnak érzem magam Londonban, már csak egy kutyus hiányzik nekem a háztól és még boldogabb lennék. Olyan kellemes volt hazatekerni nyugodt lakó pihenőövezeteken át, a patakpart mentén követve a Temze folyását. Délután még a parkban is tettem egy kört, de nehéz. 7 hónapja nem ültem biciklim, szóval nagyon messze állok a korábbi formámból. A nyergen ülni nagyon kényelmetlen volt, hiszen annyira elszokott tőle a popsim. Innentől kezdve jó időben muszáj lesz tekernem, sőt, indul a környék felfedezése! A közeli városrészekbe nem lesz gond átjutni, nincs többé buszozás, elég lesz a nyeregre pattanni. Így az árát is vissza fogja hozni, hiszen boltba, nyelvsuliba stb nem fogok többet tömegközlekedést használni. A kondimnak is jót fog tenni. A biciklit az Ebay-n vettem, bár nem szeretem az oldalt őszintén szólva. Licitálós kutyafene világ, hiába csábítanak áron aluli eladási összeggel, mire végett ér a licitálás magasabbra rúg, mint ha máshol vennéd. Elkezdtem én is ajánlatokat tenni korábban, de nem láttam értelmét, az oldal pedig idegesítően küldi az óta is a hírleveleit, szóval nekem nem a válaszom rá. Ez a kerékpár kivétel volt, mert buy it now státuszban lett felrakva, szóval így lecsaptam rá. Ott az ár, veszem, nincs időhúzás és ajánlgatások.
Remélem jó választás volt és jó szolgálatomat fogja tenni a későbbiek folyamán. 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

