Brighton – The beauty of England

A mostani hétvége már jó előre le volt tervezve. Igen, pár au pair lánnyal beszéltem, hogy megyünk Bristolba, aztán Brightonban kötöttem ki végül is. A múlt héten bedurrant az agyam, mert nem mutattak a csajok túl nagy érdeklődést, mondom, így nem szeretném velük a hétvégémet eltölteni, inkább hagyom a fenébe az egészet. Utána gondolkoztam, hogy mit is lehetne? A jó idő pedig csábított, szóval eldöntöttem megyek a tengerpartra. Több képet láttam már Brightonról, jó páran már voltak is ott, én pedig még nem… Szerencsémre a közelmúltban megismertem egy ottani au pairt, szóval csak pár levelet kellett váltanom a facebookon és lebeszéltük a vasárnapot. Örülök, hogy vasárnap lett és nem szombat, mert a hétvége utolsó napján volt csodás a napsütés! Megvettem a National Expressre a buszjegyemet, ami igen kedvező volt, oda – vissza 13 Font volt az út. Felcsigázva vártam a vasárnapot, igen, megyek a tengerpartra, jaj, de jó napom lesz megint. Korán keltem, irány a Victoria Coach Station, irány Brighton! Késő délelőtt végre megpillantottam a tengert, találkoztam a csajszival is.

A Pier igazából szép, de egy vidámpark. Be lehet sétálni, de a lényeg arról szól, hogy hagy ott egy rakás Fontot, ülj fel mindenféle dologra, vegyél édességet a gyerekeidnek stb. Maga a szerkezet viszont nekem a Baywatch-ot juttatta eszembe, mert ott láttunk többször ilyen mólókat.
 A part viszonyt hosszan elnyúlik, szóval kiváló alkalom nyílik egy sétához, de valami vastagabb talpú cipő szükséges, mert igen kavicsos. Még apró kagylókat is tudtam találni! A kikötőig elbaktattunk, ami egy igazi kereskedelmi központ, tele van üzletekkel és éttermekkel. Utána felkerestük a belvárosi részt, szép – szűkös kis utcák a jellemzőek. Pont valami gasztronómiai fesztivál is volt, csorgathatta az ember a nyálát a húsvéti csokoládékülönlegességekre.
Mi tetszett a városban, miért ajánlanám? Gyönyörű a partszakasz, mesés a táj! élettel és fiatalokkal vannak teli a helyek, jó lehetőségek vannak a sétáláshoz is. Ha belefér a keretbe a Sea life-t is felkeresheted, tudsz enni a tengerparton ülve fish and chips-et. Élvezheted, ahogy a napsugarak tündökölnek a vízfelszínen, boldognak tudod magad érezni, hogy mindezeket átélheted!
Beleszerettem a helybe, ami igazi kincs gyöngyszeme Angliának! Biztos vagyok benne, megyek én még Brightonba a közeljövőben! 

Brighton – The beauty of England” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

