A bloginterjú

A mai nap több szempontból is fontos az életemben. Egyrészt egy évvel ezelőtt ezen a napom adtam be az otthoni munkahelyem a felmondásom, ami egy teljesen új korszakot nyitott az életemben. Másrészről pedig ma jelent meg a riportom az iranylondonblog.hu oldalon. Már megint a nyitottságommal nyertem, ha szabad így fogalmaznom. Mindössze annyit tettem, hogy facebookon nyitva tartottam a szemem és elmentem az első blogtalálkozóra. Igent mondtam a programra, az emberekre, s nem zavart egyáltalán, hogy idegenekkel találkozom megint. Az elmúlt egy év maga volt a csoda. Most a parkban sétáltam és hatalmas mosoly jelent meg az arcomon, mikor belegondoltam, hogy egy évvel ezelőtt nem tudtam ezt elképzelni, azt sem tudtam hova lépek, de lépni akartam. Az idő is örül nekem nagyon, mert hihetetlen nyárias időjárás uralkodik ma is, hétágra süt a nap is, a hőmérő higanyszála pedig a 20 °C-t simán üti.
Visszatérve erre az interjús dologra, én személy szerint óriási megtiszteltetésnek tartom, mert úgy érzem, nem véletlen ért a felkérés. Jó érzés azt is megtapasztalni, hogy az emberek érdekli a véleményed, a tapasztalataid, hogy mit csinálsz külföldön. Ez volt életemben az első alkalom, mert még soha nem kértek fel, de remélem ezt még a kezdet volt, vagyis tudom! Minden úgy kezdődik, hogy első alkalom. Most átfutva a saját válaszaimat már kapásból változtatni tudnék, de az a jó, ha tudom, jobbat írnék, mert mindig van hova fejlődni.
Legvégül pedig akkor jöjjön a link, ahol a teljes tartalmat el lehet érni. http://iranylondonblog.hu/2012/03/29/riport-magyarokkal-angliaban-anna-23-au-pair/
Kellemes olvasást kívánok!

A bloginterjú” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

