Jackpot nyertes

Tegnap úgy éreztem magam, mint aki nyert a lottón. Az angliai élet megtanított arra, hogy az automatáktól nem kell félni. Az élelmiszerüzletekben is van ilyen self check-out system, szóval te magadnak le tudod húzni az árut, majd szépen kifizeted bankkártyával vagy készpénzzel. Tegnap is, amint éppen a national express jegyet indultam venni, megláttam az első automatát, yes. Nem kell sorban állnom, rögtön magamnak pillanatok alatt el is tudom intézni, gondoltam én. Az élet mindig ad olyan helyzetet, ami egyszerűen megnevettet, nem tudok mást mondani. 6,5 Font visszajáróra vártam a masina előtt, mikor hirtelen megvadult. Először csak pár érmét adott vissza, majd hangos berregésbe kezdett és elkezdte kiköpni az aprót, olyan hangja volt, mint egy géppuskának. Trrrr, csak úgy hullottak ki az érmék a gépből. Álltam előtte és mondtam magamban, nem, nem tudom ezt elhinni, hogy pont velem csinálja! Á, had ne legyen már olyan egyszerű valami, elkezdtem mosolyogni. Jó pár perc elteltével végre sikerült a tranzakció, a sok-sok coin-t pedig belesöpörtem a táskámba, je, van egy kilónyi fémem. Tudjátok, legalább egy kicsit elkalandoztak gondolataim. Milyen jó lenne most Las Vegasban lenni egy jackpot gép előtt, komolyan mondom, az biztos nem tudna zavarni, ha az a gép kezdené egyszercsak kidobálni a pénzt. Nyertem! igen, ez az érzés volt tegnap bennem, még ha csak London egy kis buszállomásán voltam is. Ki tudja, egyszer tényleg valósággá válik a most átélt élmény, valóban igazi nyertes leszek!
Köszönöm az életnek, hogy ezt is megadta nekem, olyan kis unalmas lett volna a tegnapi napom enélkül! 

TE MIT GONDOLSZ?!

