Blogtalálkozó, múzeumlátogatás

A hétvégém megint remek volt, de erre is számítottam, úgyhogy máshogy nem is alakulhatott volna a helyzet! Két héttel ezelőtt láttam, hogy az Iránylondonblog.hu találkozót szervez. Erre az oldalra puszta véletlen bukkantam rá, de megtetszett, szóval facebookon is csatlakoztam a csoporthoz. Én úgy gondoltam, hogy jó fej emberek lehetnek azok, akik olvassák ezt a weblapot, illetve az írója is szimpatikus volt számomra. Kíváncsi voltam, már amúgy is gondolkoztam, hogy megismerkednék a társasággal, így persze rögtön rákaptam a lehetőségre. Szép kis kellemes pubban volt a helyszín a Holborn közelében. Mentem az úton szememmel pásztáztam az épületeket, kerestem a helyet. Véletlen pont a bejáratnál magyar beszédre lettem figyelmes, majd a végigfutottam az ajtó feletti kiírást, igen megérkeztem! A magyar srácok, akik az ajtónál ültek nem a találkozón voltak, de mint tudjuk, magyarok mindig és mindenhol ott vannak. A Viktort rögtön kiszúrtam, mosolyogva közelítettem az asztalhoz. Nem kellett csalódnom, pozitív, tenni akaró, intelligens magyarokkal találkoztam, akik inspirálóak voltak számomra, akik követendő példák. Ilyen honfitársaimmal mindig szeretek találkozni bárhol is legyek az életemben, a világban. Csodás pár órát tudtam eltölteni velük, roppant mód köszönöm a társaságot! Utána útnak eredtem a Piccadilly Circus irányába, mert au pair buli volt, mint úgy minden hétvégén általában. Komolyan mondom még soha ilyen jól nem éreztem magam buliban, mint most. Valahogy a társaság, a zene, a hely is a fogamra való volt. A music kicsit rockos volt élő zenekarral, de legalább népszerű számokat játszottak, élvezni lehetett, ráztam is a hajamat és fejemet ezerrel! Nem maradtam sokáig, de így is hajnali 2 volt, mire haza értem, de biztonság és épségben, mindig az a legfontosabb!
Vasárnapra pedig egy kulturális találkozót szemeltem ki, múzeumlátogatás. Olyan emberekkel sikerült összefutnom, akikkel még eddig nem. Egy teljesen új szociális csoport szervezett programján vettem részt, de nem bántam meg. Bár érdekes, hogy a kulturális programokra éhes emberek kevésbé magabiztosak és határozottak az életben, mint mondjuk egy party arc. A tegnapi tapasztalataim alapján ezt szembetűnően tudtam leszűrni. Délután még egy kis séta is belefért a Hyde parkban, mert csodás tavasz köszöntött ránk.
Újra eszméletlen hétvégén vagyok túl, egyre jobbak és jobbak a heteim!

TE MIT GONDOLSZ?!

