Rex felügyelő

Szeretem a krimiket ez nem újdonság, azon belül is az egyik nagy kedvencem a Rex felügyelő. Egyrészt mindent szeretek, ami osztrák, mert a szívem mélyén osztrák mániás vagyok, még ha nagyon messze is vagyok mostanság az egésztől. A másik pedig, hogy szeretem az állatokat, sőt vak sem vagyok, szóval kutyabarátok és helyes pasi vadászok is biztos szívesen nézik ezt a sorozatot. Már meg sem tudom mondani hányadik ismétlése megy mostanság, de kellemes kis délutáni programnak tartom az életemben. Régebben is, ha megtehettem néztem valamilyen műsort, volt egy biztos pont az ember napjában. Kár, hogy magyarul hallgatom, mert szívem szerint én németül is elnézném, legalább ott is fejleszteni tudnám a hallásértésemet, de egye fene, így is jó. Én szeretem Gedeon Burkhardot, aki állítólag egy magyar férfi után kapta a keresztnevét. Jó, tegyük hozzá a sorozatot több, mint 10 évvel ezelőtt forgatták, az idő haladása pedig mindenkin meglátszik. Mondjuk ki, a 30 évei elején járó színész dögösebb volt akkor, mint most. Tobias Morettira sem tudom azt mondani, hogy rossz lenne, de ő teljesen más karakter volt, talán a nézők szemében ő volt az egyetlen- igazi gazdája Rexnek, vele lett népszerű a sorozat is. Miután mindkét színész távozott a műsor egyértelműen hanyatlásnak indult, bár így is megélt jó pár évadot, szóval tényleg szerettük. Most olvastam, hogy az olaszok viszont átvették, tehát még lesz folytatás, a németjuhászt továbbra is a szívünkben tudjuk tartani. Az internetes böngészéssel pedig azt is megtudtam, hogy minden idők legnézettebb 30 sorozatai közé is bekerült a Rex, mert hétről –hétre éveken keresztül le tudta ültetni az embereket a TV képernyők elé. Ha engem kérdeztek én a kutya, férfiak és cselekmény miatt is nagyon szerettem. A 90-es években még nem a különböző technikai kütyükkel villogtak, sokkal egyszerűbben követhetőek voltak a tettesek, a megfejtés is. Persze itt láttuk, ki követte el a bűncselekményt, míg más krimik esetében ez a végéig teljesen homályos marad. Napjainkban az NCIS szoktam nézni, de a kettő tényleg összehasonlíthatatlan, ott sokszor azt sem tudom mi és miért következik, abból hogyan tudtak rájönni a következő lépésre stb. A Rex felülegyelő esetében viszont kristálytiszta minden, olyan kis egyszerű és szerethető az egész. Ha tehetem további is követni fogom délutánonként az ismétléseket.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

