Februári hétvége

Ez a hétvége programmal teli volt számomra. Két héttel ezelőtt tudtam, hogy nagy bulit szerveznek, továbbá a British Museum látogatása is terítéken volt. Plusban az angol családom is most számított volna a legtöbb segítségre tőlem. Szombat reggel keltem és mentem uszodába, hogy a gyerekeket húzkodjam a vízen. Én tényleg szeretem őket, szóval szívesen áldozom rájuk a szabadidőmet. Délután pedig készülődtem, mert indult az este. Pub bejárás volt a program, a lényeg az, hogy egy este alatt 4 helyre be tud menni az ember, ahol Welcome drink is járt. Tegyük hozzá, hogy a fogadó ital tényleg csak jelképes, nem koktélra kell gondolni. Hiába mondják, hogy fiatalok, buli és buli, számomra ez az élet nem mintaértékűen követendő, a zene pedig teljesen ugyanaz, mint otthon, mindenhol tömeg van. Cigizni nem lehet a zárt helységben, legalább ez egy pozitív példa, hogy nem bűzlök úgy reggelre, mint egy nagy dohányos. A lányok öltözködését említve azonban kimondottan kényelmetlenül éreztem magam. Nálam nagyobb darab hölgyek, mini – alig takaró, feszülős ruhában, eget verő magas sarkú cipőkben. Nem az én világom a magát kurvának beállító, könnyen kapható csajszi. Legközelebb maximum valamilyen születésnapi alkalomból fogok éjszaka kimenni.
A vasárnapi menü a British Múzeum volt, végre egy kulturális program a lötyögés helyett. Hihetetlen, hogy itt vannak az ingyenesen látogatható múzeumok és az emberek pedig csak Tiger-tiger, Picadilliy Institute helyekre akarnak menni. A gyűjtemény, amit itt meg tudsz tekinteni, felbecsülhetetlen eszmei értékkel bír. Ha belépsz az épület kapuján, belépsz a múltba, visszamész az időben akár több ezer évet. A művészettörténelem könyvekben található képek itt a valóságban is megtekinthetőek. A múmiák, használati eszközök, sírkamrák, ékszerek különböző korokból és országokból. Az én szememben nagyon egyedülálló az egész kiállítás. Az épület beljese szintén nagyon szép, tényleg Londonban vagyunk, van színvonal. Több órát el lehet császkálni így, bár kell egy nyugodt lelki állapot, ha másnapos és fáradt vagy, ne tervezz soha ilyen programot. Így is kicsit bepilledtem, mert lefárasztottam a fejemet a monoton koncentrálással.
Mindent elmondta azért, szép hétvége volt, egyre több magyarral is találkozom, szeretem őket, szükségem van a társaságra. Szeretlek London, szeretek itt lenni!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

