Mozgalmas szombati nap

Jó hírek, csakis ilyen dolgokkal tudok megint szolgálni. Remek szombati napot tudhatok magam mögött, a szívem tele van hálával a sok szép dolgokért. Délután egy üzleti találkozón voltam, az üzleti szellemű gondolkodásmóddal ismerkedtem, tanulhattam, ötleteket gyűjthettem. Ha most nem is, de a későbbiekben bizonyára fogom őket hasznosítani. Másrészről pedig, olyan jó érzés elegáns ruhát felhúzni, teljesen más érzést ad az embernek, persze máshogy is mutatunk egy csinos kis ruhadarabban. Utána rohanó léptekkel voltam, találkoztam futtában egy olasz sráccal. Mostantól még nagyobb szimpátiát tudok érezni a barátnőmmel, akinek olasz pasija van. Kiborítóak az olasz pasik, kötekedőek, okoskodóak, lazák, nem tudnak komolyak lenni, buta viccekkel próbálják feldobni az embert, ami inkább idegesítő. Másrészről pedig olyan tétlenkedős, magukról nagyon sokat gondoló emberek, a pénzzel pedig művészien bánnak. Egy óra alatt úgy voltam, hogy meg tudnám fojtani, persze ezt nem gondolom komolyan, csak mondom. Később egy angol pasival találkoztam a belvárosban, akivel sétáltunk egy kicsit, de tudjátok milyen jó volt. Beszélt az épületekről, utcákról, helyekről, igazi kis kalauzolást kaptam, rendkívül hasznos volt. Bízom benne, hogy a későbbiekben lesz még hasonló alkalom az életemben, főleg mert szeretek sétálni, szeretném jobban felfedezni ezt a csodás várost. Az angolom úgy agyon lett tegnap dicsérgetve. Hihetetlenek, sokat tudják értékelni, hogy a második nyelvem, mégis megértetem magam. Este pedig nyugat Londonba utaztam egy születésnapi partira. Az újdonsült spanyol barátunk ünnepelte a születése évfordulóját. Én annyira bírom azt a srácot, annyira aranyos, bájos egy ember, imádnivaló és kész. Szóval gondolhatjátok hajnalban estem haza. Egész nap magas sarkú cipőt viseltem, leszakadt a lábfejem reggelre. Olyan fájdalmaim voltak a lábfejemben, sőt még most is fáj, hogy nem igaz. Kíváncsi lennék, a pasik hogy viselnék ezt a szúró, égő, böködő érzést, utána parancsoljanak valakire, hogy viseljen egy ilyen szép, ám annál kényelmetlenebb cipőt… Az este voltak furcsaságok is, egy pasi azt feltételezte rólam, hogy kurva vagyok, pénzt kínálgatott nekem, hogy mit tennék meg érte. Egy csomó idióta betalált a szórakozóhelyen is, pedig nincs a fejemre írva, hogy hülyék ide, de mégis jönnek… A jövő hétvégére még nincs tervem, de biztos, hogy lesz. Holnap pedig megyek a Nemzeti Színházba egy előadásra, izgatottam várom, kíváncsi leszek a darabra.

10/10-es szombati nap volt az életemben, minden percét élveztem, áldottam a sorsot. Jó élni, jó itt lenni!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

