Csúcs este

A szerda estém döcögősen indult, de aztán nagyon cefet jól zárult. Elmentem a nyelvcserés találkozóra, de valahogy semmi kedvem nem volt senkihez sem. Örültem, hogy találtam egy magyar lányt, akivel legalább magyarul beszélgettem, az úgy jó volt. Utána jött egy másik magyar girl, akivel szintén szóba elegyedtem. Ott nevetgéltünk, de alapjában véve én amúgy is mosolygós vagyok. Odafordult hozzám egy fekete bőrű férfi, hu, tök jó látni, hogy vannak ilyen életvidám emberek. Mit kértek inni? Néztem ám, de tudjátok mit, én aztán nem szoktam az ilyen dolgokat bánni. Bár diétán vagyok, alkoholt nem ihatok, így a meghívás hiábavaló volt, de azért vett nekem piát, amit megitattam mással. Az életben egyszer, mikor komolyan veszem a súlyomat, kínálkozik ilyen potya alkalom! Grrr Elbeszélgettem vele, mit csinál, honnan való stb. Utána előkerült a haverja egy igazi angol, akivel szintén szóba elegyedtem. Végre igazi angollal beszéltem Angliában, mert ez ritka, mint a fehér holló. Utána egy harmadik személy is előkerült, aki nagyon szimpatikus volt. Egy angol tanár, aki olyan kis megnyerő volt számomra. A szemét a Terence Hill-hez tudnám hasonlítani, nem sokat kellett vele beszéltem, megadta a számát, jó lenne majd máskor is összefutni. Komolyan mondom, én behalok. Ingyen ital, társaság, pasik, angol pasik. Képzeljétek még egy gyémántgyűrűt is fel tudtam próbálni aznap. Túl jó volt az este, igaz nagyon pörögtem, dolgozott a vérem, pedig tényleg józan voltam. Legalább az emberek megjegyezték, a vicces – nevetgélős, kissé bolondos ladyt, volt egy színvolt a társaságban. Utána még egy francia cukipofával is muszáj volt szót váltanom, hiába nem vagyok vak, nő vagyok, szeretem a másik nemet. Megint elindult egy szál, egy új vonal az Anglia életemben, a jövő pedig nem tudom mit hoz, én nyitott vagyok a dolgokra. Holnap pedig újra egy csúcs délután elő nézek, el sem hiszem komolyan, hogy ilyen remek dolgok történnek velem.

Nagyon boldog vagyok, én ilyen vagyok, egy kis pasizós csajszi. 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

