Going out in London

Tavaly úgy búcsúztam el a blogomban, hogy az élet csak most kezdődik itt igazán, Londonban számomra. A dolgok eddigi állása teljesen ezt mutatja, mert bizony a facebookon elkezdtem aktív lenni a csoportok oldalain, lesem az infókat, írogatok az üzenő falra és privátban is. Tegnap végre életemben először az éjszakai élettel is sikerült ismerkednem ebben a nagyvárosban. Szerencsésen felkerültem a vendéglistára is, ám ha 10-ig nem mész be a szórakozóhelyre, elbuktad az ingyenes belépést. Nekünk éppen sikerült bebuknunk, szóval 10 Fontot kapásból fizethettem is a jegyért. Jó kis fekete pénzek ezek is, mert csak elvették az összeget, nyoma nincs, hogy ez befolyt. Nagyon meglepődtem viszont, mert hatalmas sor kígyózott a bejáratnál. Ürességet mondjuk nem várhattam volna, mert a Piccadilly mellett mindig van élet. A buli előtt kezdésképpen ittunk az utcán. Ilyen sem volt még az életemben. Közben volt idő nézelődni, figyelni a mászkáló embereket. Volt egy csajszi, aki négerekkel bájolgott, tippeltünk rögtön, hogy jó pénzt kaphat érte valószínűleg, mert különben nem csinálna ezt. Az alig 10 fokos időben harisnya nélkül, egy szál – egybe részes nyári ruhában pózolgatott, gratulálok neki. A diszkóban először kicsit frusztrált voltam, mert nagyon felülöltözöttnek éreztem magam. Persze nem a ruha számít elsősorban, hanem a személyes első benyomás, amit adsz. A többi lány egekig érő – magassarkú cipőben, mindenféle kivágott vékony ruhában, miniben. Mindenkinek tökéletes sminkje volt, tutin beállított frizurák, igen, mást ne is várjunk a sok apunyi-anyuci kedvencétől, akik világéletükben elkényeztettek voltak. Jó volt a szórakozóhely, mert több teremmel rendelkezett. Az egyes részek pedig különböző zenei stílusirányzatot képviseltek, így bárki megtalálhatta a kedvencét. A Put your hands up számot 3x is hallottam az éjjel, amúgy ugyanolyan zenék mennek itt is, mint otthon. A diszkó pedig hajnali 3-kor bezár, meglepő számomra mondjuk, mert elég korán van még akkor. Az éjszakai buszok azonban hazarepítenek viszonylag gyorsan, szóval nincs gond.

Remek kis este volt, amit egy magyar sráccal és csajjal, valamint egy spanyollal töltöttem. Remélem ez volt csak az első, indító alkalom, találkozunk hamarosan!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

