My social life in London

Tegnap végre a facebook pozitív oldalát is használhattam. Nem arra szolgál maga a közösségi oldal, hogy ott üljünk egész nap, nyomogassuk a like gombot, írjunk be kommenteket a vicces dolgokra, hanem, hogy építsük a kapcsolatainkat, programokat szervezzünk a valóságban. Már 4 hónapja vagyok Angliában, de eddig egy tökfej voltam, mert nem használtam ki az orrom előtt álló lehetőséget. Az egyik kedves barátom ajánlotta, hogy csatlakozzak egy csoporthoz a face-n, azóta megváltozott minden, legalábbis nagyon jó úton halad. Persze nyitottnak is kell lenned, hiszen az nélkül nem működik a dolog. A hétvégén láttam egy hirdetést, egy eseményt, hogy fiataloknak szerveznek találkozót a belváros egyik hangulatos kávézójába, igennel válaszoltam, hülye lennék kihagyni egy ilyen nagyszerű kínálkozó lehetőséget. Szerdán esténként meg amúgy is szabad vagyok. Késő délután utaztam a belvárosba, nem tudtam mire számíthatok, de mindenképpen jót vártam, mert alapjában véve optimista vagyok. Legyen az ember kedves és mosolygós, a siker nem maradhat el. Olyan eszméletlen jó estém volt, nem hiszitek el. Több mint 30 új emberrel tudtam találkozni, akik mind európaiak voltak (majdnem). Ennyi francia pasival sem voltam még körülvéve soha. A kutyafáját, nagyon helyesek a srácok, iszonyat helyesek, ahogy pedig beszélnek angolul azzal a romantikus akcentusukkal, hát meg tudnám őket zabálni. Nekem egy extázist okozott az egész. Végig angolul beszéltem, bájosan nevetgéltem, újra önmagam voltam. Hiányzott nagyon a társaság, a jól érzem magam érzés, most mindent megkaptam. Megyek legközelebb is, az biztos. Nem halasztanám el ezt a csodás alkalmat, hogy emberekkel találkozzam, ismerkedjem és boldog legyek!

Ha eddig csak szerettem Londont, most szerelmes lettem belé 🙂

Some sentences in English:

Everyday I use the facebook, but honestly say sometimes I just waste my time there. I read the comments; push the ’like’ bottom, that’s it. Finally I could enjoy the positive site of this page. Last month I joined to more groups, I started to write for foreign people, make contacts and build new friendships. I could find a meeting point of Youngs, which seemed very interesting. I though It’s great, I need to be there! I was excited and went to city centry, Covent Garden, where this meeting was organized. I could spend a wonderful afternoon, night with the company of nice people. I was so happy to be there. That was an amazing day in my life again and this was just the beginning. I would like to go every week. I can highly recommend it for everybody. If you need some fun and you are free, you must come. Can you imagine, I could meet boys from France. Actually I like that country and people and also I find the French language super nice. I can definitely say that the guys are handsome and some have a lovely English accent. I like it easily!

Thank you for the facebook for this opportunity. 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

