Fél évtized Szilveszterei az életemben

Ez elmúlt fél évtized Szilvesztereire szeretnék most visszaemlékezni. 5 évvel ezelőtt az egyik barátnőm hívott meg egy diszkóba, amire nagyon szívesen rögtön igent mondtam. Este izgatottam készülődtem, ám figyelmetlen voltam, mert a buszok nem jártak, de mázlival bejutottam végül a belvárosba. Kissé havas, ám fagyos idő volt. Nem volt egy rossz éjszaka, de vannak kellemetlen emlékeim is, de azokról most nem tennék említést. A lényeg, hogy végre életemben először kiszakadtam az otthoni unalmas TV – nézős Szilveszterből. Itt indult az igazi lazább életem. 2007-ben szinten a barátnőmmel szervezkedtünk, ugyanoda mentünk, mint egy évvel előtte. Nagyon jó kis este volt, örök emlék maradt bennem. Több sráccal is tudtam találkozni, akik, mind a mai napig mély nyomot hagytak bennem. Egy évvel később rémes hideg volt (2008), mínusz 7 fokra is rúgott a hőmérő higanyszála. Egy társas Szilveszterre voltam hivatalos, amit őszintén bevallok most, a hátam közepére sem kívántam a legkevésbé sem. A hozzáállásom alapján persze nem is éreztem jól magam, nekem az egész úgy ahogy volt, nem tetszett. Azon az éjszakán még elmentünk egy házibuliba is, aminek kapcsán jól összevesztem az akkori párommal, mert volt egy kis incidens. Hibás voltam én is, mert ha valakit komolyan veszek, nem történt volna meg mindez. Majd ránk köszöntött 2009. december.31 is, az első év, mikor semmi programom nem volt újra. Csináljunk magunknak valamit, ha már üres luk lett az életünkben. Rávettem apukámat, hogy menjünk éjszakai vezetésre a Balaton északi partjára. 11 óra magasságában indultunk, az éjfél Csopak után Balatonfüred előtt ért minket, az első szám, ami a Juventus-on megszólalt a Dirty Dancing volt, ez valahogy örökre megmaradt bennem. A tihanyi kilátóról próbáltunk tűzijátékot „levadászni” a szemünkkel, de ködös és esős, nyirkos idő volt, így nem láttunk szinte semmit sem. Volt olyan szakasz is útközben, mikor vakon vezettem a semmibe, legalábbis úgy éreztem. Hazafelé még beugrottunk egy ismerős családhoz is. A 2011-es év köszöntését a szülővárosom belvárosában töltöttem.  Kint voltam az utcán emberek között. Idén pedig egy londoni lakásban ültem, a gyerekekre ügyeltem, miközben a Keresztapa filmet néztem, face-n és skype-n lógtam. Éjfélkor magammal koccintottam, miközben láttam a belvárosi tűzijátékot a TV képernyőjén keresztül.

Az öt példa közül a 2007-es Szilveszter hagyott a legtöbb nyomott magában, a legszebb élményeket, mert a barátaimmal voltam, pezsegtem! A legutolsó alkalmat leszámítva, mindig voltam Irigy Hónaljmirigy koncerten, mindig történt valami pasis szituáció is, ami pozitívan visszaköszönt a későbbiekben.
Örülök, hogy ott tartok, ahol tartok, már tudom, mit szeretnék a továbbiakban!
Varázslatos Évet kívánok! Jövőre ugyanebben az időben, jön az újabb szilveszteri beszámoló! 

and finally some sentences in English:

Now we are in the New Year in 2012. Last night we said bye-bye to the Year 2011. My New Year’s Eve was boring, because I had to work I missed the beautiful fireworks in the city centre. Never mind, we have 365 days to live! I think I could start a wonderful year. I am excited; I have a lot of plans, which I wanted to make come true soon. This year will be a very special in my life, I can feel it. Actually I am happy because I am in London, I live in a big and amazing city, where you can be never bored. This is a beautiful gift for me from the life. Next week my friends will be back and we can organize programs, we can go out and explore the nightlife in the near of Piccadilly. Great News! In the Spring I would like to visit Paris definitely, because this is one of my dreams. I find Paris a really romantic place, which every people should visit once in the life.
At first I would like to say a big thank for the last year. I could find good friends, I could enjoy the love of the people, which is very important me. I wish you all the Best and an incredible New Year!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

