Holiday

Holiday van Angliában, tanítási szünet és pihenés. Az emberek többsége nem is dolgozik az ünnepek között, az utak kihaltak reggelente, nincs nyüzsgés sem. Korán, mikor felkeltem végignéztem a tetőtérből, nem láttam világosságot a szomszédoknál, mindenki lustálkodik sokáig. Ez a hét a semmittevésről szól az életemben, a megszervezetlen programok napjai. Mikor lett volna kivel és hova, nem tudtam menni, vagyis későn kaptam információt, hogy még is szabad vagyok. Most itt ülök a szobámban és próbálom szervezni a mai délutánomat. Utálok egyedül bármit is csinálni, de sok bébiszitter hazament az ünnepekre, döglött kutya a város tényleg.

Tegnap kérdezi az angol családom, van – e kedvem kirándulni menni, persze, mondtam rögtön. Azt sem tudtam hova megyünk, mit nézünk meg, csak beültem a kocsiba és irány. Kent-ig meg sem álltunk, a Hever kastélyt látogattuk meg, ami az angol történelemben egy fontos helyszín, kötődik VIII. Henrikhez is, akit itt gyakran emlegetnek. A kegyetlen uralkodó, vagy nem is tudom, kimagasló személy volt Angliában, olyan dolgokat tett, amik mély nyomott hagytak maga után a századokkal későbbi generációkban is. Mi magyarok elsősorban úgy ismerjük, mint az embert, aki kivégeztette a feleségeit.

Ma egy óriási meglepetést hozott az élet. Köszönhetően a facebooknak egy finn csajjal tudtam találkozni, ami nagyon jóra sikerült. Megkedveltem őt, sok közös vonás van bennünk, még ha látszólag nagyon különbözőnek is nézünk ki. Felleltünk egy nagyon szupi kis pub-ot a Piccadilly-tól nem messze, ahol nem elég, hogy nagyon jól néznek ki a bárpultosok, de iszonyat kedvesek is. Felöntöttem egy kicsit a garatra, de tudjátok mit, rám fért. Jövő évtől pedig felpörgetem a punnyadt angliai életem, megyünk bulizni, partizni, lazítani orba-szájba. Készüljetek, mert az élet csak most kezdődik el itt!
Köszönöm szépen a mai napot! Szeretem a finneket!

TE MIT GONDOLSZ?!

