Karácsony 2011

Karácsony utolsó napjára ébredtünk ma. Összegezni szeretném most ez eltelt két napot. Rendkívül érdekes egy Karácsony volt az életemben az idei, kívánni tudom magamnak, hogy még sok hasonlót érjek meg a későbbiek folyamán.

25-én reggel az angol családom ébresztett (mert kis álomszuszék vagyok), amire azonban még nem volt példa. Itt járt a Mikulást, nézd a szobád előtt is hagyott valamit! A keltéssel együtt pedig a reggelit is szervírozták a szobámba. Nagyon néztem ám hirtelen! micsoda kellemes meglepetés ért már, és a nap csak most indul. Ajándékbontás következett, eszméletlen jó dolgokat kaptam. Remek ötlet volt egy színházjeggyel meglepni, mert érdekel az angol színjátszás is. Kaptam még egy kozmetikai csomagot, tollat és karkötőt, bokaláncot, persze olyat, ami az ízlésvilágomnak megfelel! Ültem és nem tudtam szóhoz jutni az örömtől. Nagyon kedvesek voltak tényleg. Délután TV-t néztem, közben pedig pár ismerősömmel beszélgettem face-n, skype-n. Úgy megleptek ők is, ilyen figyelmesen rám írtak, gondoltak rám, ez a lehető legszebb dolog, érezni a szeretet. Az otthoni családom is szép dolgokat küldött nekem postán, idén mindenki nagyon kitett magáért, hogy remek legyen életem első angliai Karácsonya.

Ma Karácsony másnapjára keltünk Elhatároztam, hogy elmegyek moziba így a Boxing napon. Kora délutánra néztem ki a Mission Impossible IV. epizódját. Aki követi a blogomat, olvashatta, hogy megígértem magamnak, elsők között leszek, akik megtekintik a mozifilmet. Álltam a szavamat, ott voltam az Odeon moziban, vártam, hogy beengedjenek a terembe minket. IMAX-ban láttam a filmet, azon belül is a premier széken, ami azt jelenti, hogy teljesen középről. Nem kellett csalódnom, extrém izgalmas az új rész is, plusban nagyon élvezhető is. Büszkén láttam, hogy a nyitójelenet Budapest volt! Technikai eszközök terén, mivel a XXI században vagyunk, az Apple számítógépek, I Pad, I Pod sem hiányozhatott, hiszen a titkos ügynököknek is szüksége van a legmodernebb kütyükre. Az autómárka pedig a BMW volt. Azt sem tagadhatom le, hogy nem olyan egyszerű követni a filmet, gyorsan jönnek a különböző helyszínek és jelenetek, többször meg kell ahhoz megnézni, hogy tisztuljon a kép. Én nagyon élveztem ezt a kis délutánt, hogy már Angliában is voltam moziban. (Mellékinformációként megjegyezném, hogy drága dolog a mozizás itt, egy jegy 14-15 Fontra is simán rúg) Boxing nap miatt a városban volt nyüzsgés rendesen, hiszen a mai nappal kezdődtek el a karácsonyi leárazások.

Most este, időelütésképpen még beletekintek pár filmbe, miközben az elmúlt napok eseményeit memorizálom a fejemben, a blogomba írogatva. 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

