Jótékonysági hét

Majdnem egy hete írtam utoljára. Igazából boldog vagyok és lelkes, minden rendben van. Szeretem a családomat, akikkel együtt élek, én családként tekintek rájuk. Ez a legszebb dolog, mikor nem úgy érzem, ez a munkám, ide a pénzt, viszlát. Kitüntetésnek tartom, hogy itt lehetek velük, legyen szó bármiről és bármikor igyekszem segíteni, ahogy és ahol tudok. Nem számít, hogy hétvége van, este, éjszaka, mert nagyon szívesen dolgozom nekik és velük. Igen, ez az érzés, amit meg kell élnie mindenkinek, mert akkor lehet elmondani, hogy jó helyen érzem magam. Most ezt így fontosnak gondoltam megemlíteni, mert ez van a szívemen.

A múlt héten jótékonysági hét volt az óvodában, de az egész országban is. A BBCkampánya, aminek kabalafigurája egy kalózmackó, mondjuk így, mert az egyik szeme le van takarva. A szlogen pedig: Show your spots, let’s raise lots. Sok kicsi sokra megy. Az óvodában színezőként osztogatták a macikat, amire pénzérméket lehetett ragasztani, így játékos formában a gyerekek figyelmét is fel lehetett hívni az akcióra. A hét pedig csupa izgalom és vidámság volt. Minden nap volt valami különleges dolog: arcfestés, pizsama buli, süteményárusítás, pöttyös ruha nap. Érdekes és színes volt, nekem tetszett, hogy így szervezték meg. A figyelemfelkeltés tényleg meg volt! Pénteken pedig a BBC élő műsorral is jelentkezett ennek kapcsán, bár annak a végkimenetelét nem tudom.

Magyarországon talán az Aranyág alapítványt tudnám mondani, akik hasonlóan lépnek fel évről-évre, de azért az angliai kampány mintáját szerintem nyugodtan átvehetnénk mi is, mert tényleg jó volt. A Karácsony közeledtével pedig szerintem könnyebben nyitjuk ki a pénztárcánkat, szívesebben adunk pénzt jó célokra, mint az év bármelyik szakaszában.

Legyen nagyon sok gyereknek nagyon csodás az elkövetkező, várakozással teli hónap!

TE MIT GONDOLSZ?!

