Boldog 3. évfordulót!

 A minap realizálódott fejemben, hogy három éve már, hogy aktívan elkezdtem írni. Egy véletlen folytán az msn mellé beregisztráltam a space.com-ra, ahol kaptam egy webhelyet. Először jó poénnak tűnt az egész, majd 2008 őszére jött az ötlet, hogy miért is ne? Ha valami történik velem, valamit látok, valami foglalkoztat, elő az ujjakkal és gépelek. Könnyű helyzetben vagyok, hiszen vakon tudom használni a billentyűzetet, mert jártam egy tanfolyamra még korábban. Pillanatok alatt be tudok gépelni bármit. A komolyabb és hosszabb írásaimat legelső alkalommal papírra írtam, majd utána vittem fel virtuális papírra, az oldalra. Szerencsére azonban a fejemben a dolgok gyorsan pörögnek, így mostanra már csak egy indító gondolat kell, és pillanatok alatt összeáll az egész szöveg. Néha pedig már egy egész cikk kész fejemben, mire a monitor elé leülök. A dolgok többsége csak úgy jön magától, néha úgy érzem, ez jól sikerült, de néha nem tetszik, amit visszaolvasok. Nem tudok minden nap ugyanolyan lenni, de jobb is, mert akkor nagyon egyhangú lennék. Sajnálatos módon, mivel én is ember vagyok, hát sikerült már kritikákat is írnom, ami bizony negatívan csapott vissza…felelőtlen voltam, tanultam a hibámból. Másik dolog, ami még érdekes lehet, hogy neveket nagyon ritkán használok. Szeretném, hogy senkit ne lehessen felismerni, akire gondolok, ő úgy tudja, hogy róla van szó, de lenyomozni mégse lehessen. Néha elég személyes dolgokat írok, és nem kell tudnia másoknak, hogy kiről van szó pontosan. Az eddigi eredményemmel boldog vagyok, több mint 400 bejegyzés jó 3 év alatt, több mint 2400 kattintás a honlapomra ezzel párhuzamosan, nekem tetszik.

Mostanra már kötelezettségemnek érzem, hogy folytassam, amit elkezdtem, újra és újra írjak valamit, aktív legyek. Nagyon szeretem, amit csinálok, szenvedélyem és hobbim is lett. Később pedig, ha az élet a kezemre játszik, újságírást szeretnék tanulni.  Szeretném, ha a hobbim a hivatásommá lépne elő.

Boldog 3. évfordulót kívánok az oldalnak, az olvasóimnak!

TE MIT GONDOLSZ?!

