Vegyes 7

Az elmúlt napokban nagyon hallgattam, ami talán jó és rossz. Jó, mert biztos minden rendben van, rossz, mert valószínűleg nem történt semmi különös, amit meg szeretnék osztani másokkal. Vegyes egy hét volt mindenképpen. Nagyon jól indult a hét eleje, egy újabb angol kurzushoz csatlakoztam, ami nagyon tetszett, találtam újra magyarokkal is. Kedden előadást tartottam El Caminoról angolul, igen, egyre jobb és jobb leszek, miközben a nyilvános szereplést is tanulom. Szeretem a nyelviskolát, mert nagyon kis szimpatikusak a tanárok, élettel telik az órák. A hét közepén összefutottam egy közelben élő ifjú hölggyel, aki sorstársam olyan téren, hogy ő is bébiszitter. Persze, ha az embernek programja van, akkor nem lehet olyan egyszerű a dolog, mert pont aznapra lett beteg a pici kisfiú, így haza kellett őt hozni az oviból. Csütörtökön itthon töltötte az egész napot, nekem is foglalkoznom kellett vele, amit élveztem. Szeretem a kisgyereket, mert olyan kis aranyos fiú. Péntekre pedig sikeresen elkaptam tőle a bacilusokat, illetve egy nagy tanulságot kaptam az élettől. Ha a gyerekek beteget, mindent rögtön fertőtleníteni kell, letörölni, meg kell akadályozni a betegség terjedését, kiíratni a lakásból. Talán nem voltam annyira körültekintő, aminek meg is lett az eredménye. Ma szépen a fél napot az ágyban töltöttem, mire rászántam magam, hogy felkelek. Rossz érzés betegnek lenni, viszont jó dolog, hogy nincs étvágyam. A szenvedésmentes diéta, nem kell különösebb erőlködés, hogy valamit ne egyek, mikor nem tudok enni. Bizony jó pár ilyen diétás nap rám fér, a súlyomat kontrol alatt kell tartanom. Végre elérkezett az este, beindultak a tűzijáték partik, ma a durrogtatásé a főszerep, meg persze az ünneplésé. A TV-ben néztem az X-faktort, míg jócskán este nem lett végül.

Jövő héten pedig nincs kifogás, indul a karácsonyi vásárlás. London belvárosában boltlátogatás, egy jó hónap múlva postán kell küldenem a csomagot haza már. 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

