Szomorúság helyett buli (Halloween ünnep)

Mi Magyarországon homlokegyenest már módon éljük meg október végét, november első napjait, mint itt Angliában.

A Halloween-re már hetekkel ezelőtt elkezdődött a készülődés, az édesség vásárlás, tök beszerzése. A gyerekek izgalommal és örömmel várták október hónap utolsó estéjét, hiszen tudták, hogy felvehetik majd a fancy öltözetüket, kifesthetik az arcukat és talán egy kicsit később kell ágyba térniük. Igazi kis kellemes és örömmel teli, víg ünnep ez. Most volt életem első Halloween-je, nagyon élveztem, tetszett az egész, különösen is, mert szeretem látni az izgalmat a gyerekek arcán. Én is kicsit bemaszkíroztam az arcom, parókát és boszorkány sisakot viseltem, mint a többiek. Jó kis hétvége volt tényleg, mosollyal teli. Az egyik itt élő magyar anyuka jóvoltából, a vasárnap estémet még honfitársaimmal is tölthettem. Remek napok állnak mögöttem, elkerült a bú és szomorúság szele, de nekem pont így tetszett.

Magyarországon ilyenkor nem illik bulizni, hangoskodni, egyáltalán boldognak lenni és széles mosollyal az arcunkon mutatkozni. Olyan depressziós az egész hangulat, kimegyünk a temetőbe, némán állunk az elhunyt rokonaink sírjánál és kesergünk. A rossz idő és az egész légkör még jobban rombolja a hangulatunkat, nem igazán szeretem.

Jobban éreztem magam itt, jobban tetszett a pozitívabb kisugárzás, hogy nem vette el az életkedvemet az egész (még a rossz idő sem), sőt inkább még nagyobb életkedvet adott. Én már amúgy is karácsonyi lázban égek, pedig még közel két hónap van hátra addig.

Boldog vagyok és izgatott, előrelátó és bizakodó, csúcs hónapok vannak mögöttem!

TE MIT GONDOLSZ?!

