Az új frizurám

Minden évben történik valami velünk, ami miatt úgy érezzük, lezárult egy újabb korszak az életünkben. Nálam ezek a korszakok többnyire fiúkhoz, iskolákhoz köthetőek.

Szeptembertől egy szakaszt nyitottam az életemben, Londonba költöztem, elkezdtem egy nagyvárosban élni. Úgy éreztem, külsőleg is kicsit újulnom kell a helyzettel párhuzamosan, így rövid gondolkodási időt követően levágattam a hajam. A fodrász kétszer is megkérdezte, biztos ezt szeretnéd, mert több, mint 20 cm-t fogok hirtelen elveszíteni. Igen, mondtam, biztos vagyok benne, nem bánom. Valóban nem bánom, élvezem, hogy kis könnyű, egyszerű, ám mégis remek frizurám lett. Bár a tudat bennem van, hogy életem első nagyobb hajvágását csúnyán megbántam, mikor rendkívül fiús stílusra vágytam, akkor rosszul tettem. A hajammal együtt az önbizalmam is odalett, ám az évek teltével, ahogy kezdett újra megnőni, a saját magamba vetett hitem is újra megerősödött. Nem szabad hirtelen jött ötlet, fellángolás alapján dönteni az élet semmilyen területén sem. Jó három évvel később pedig görcsösen ragaszkodtam már a középhosszú hajamhoz. Nem engedtem meg senkinek, hogy hozzányúljon, annyira féltettem. Az első komolyabb kapcsolatom után jött egy ihletem, nekem most frufu kell. Szép is volt, de volt vele munka bőven, néha reggel kakastaréj szerűen felágaskodott, neki kellett esni a hajvasalóval. Rendszeren fodrászhoz kellett járni, mert bizony az gyorsan tudott nőni. A másik rossz a frufruban, hogy ha egyszer úgy döntesz, nem szeretnéd már, nem tudsz mit tenni. Türelmesen kell várnod az idő haladását, hogy magától lenőjön. Nekem egy jó fél év kellett hozzá.

A következő lépés a hajszínváltoztatás volt. A világon kevés olyan lány sétál az utcán, aki legalább életében egyszer ne próbált volna ki valamilyen hajfestéket, melírt. Én az amúgy is szőkésbarna hajamba tetettem szőke csíkokat, de az eredmény remek lett. A festés pedig megint egy olyan dolog, ami lenő, ha viszont megunja az ember, nem egyszerű az eredeti hajszínt „elővarázsolni”. A szépen megfestett haj viszont csodákat tud tenni velünk!

Idén ősszel úgy gondoltam, sokkal praktikusabb egy könnyen kezelhető haj, főleg mert gyerekkel foglalkozom. Korábban összekötve hordtam a hosszú hajam, mert bizony bele tudnak kapaszkodni a picik… Olyan felszabadultság fog most el, mert olyan könnyű érzést nyújt az új frizurám. Szeretem!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

