Tom Cruise

Tom Cruise azon színészek egyike, akiknek a filmjeit alig ismerem. Fiatalabb koromban, ha meghallottam a nevét , rögtön mondtam, igen és Nicole Kidman. Ők elég hosszú ideig alkották Hollywood álompárját. Cruise nagyon jó géneket örökölt, az arcformája, a karaktere eleve nagyon szép, női szemeket vonzó. Maga a személyisége, a külső tulajdonságai egyértelműen megnyerőek számunkra. A tökéletes pasit látjuk benne, aki mellesleg nagyon jó színész is. A kezdeti nagy sikereit akkor aratta, mikor én még a Föld nevű bolygón nem is léteztem. A 80-as években élte Tom a 20-as éveit. Hiába telt el azonban az óta generációváltás, ő még mindig ott van a Top listás színészek között, továbbá idén decemberben érkezik a Mission Impossible IV. epizódja a mozikba.

Az első film, amit tőle láttam az Esőember volt. A tesóm ajánlotta nekem, egyrészt mert felirattal tudtam nézni angolul, másrész pedig ez egy korszak határozó film. Az 1988-as év előtt nem szerepelt filmekben autista, nem is volt annyira ismert maga ez a betegség a nyilvánosság előtt. Jött ez a film Tom Cruissal együtt, és elfogadtatta a világgal az autista embereket. Ez mindenképpen példaértékű.   

A következő történet, amit láttam, a Top Gun volt, klasszis film, amit muszáj megnéznünk az életünkben. Nekem a zene keltette fel elsősorban a figyelmem, egyik ismerősöm küldte nekem a linket: Take my breath away. A szám tele van érzelmekkel, szinte feltüzel, felébreszti bennünk a szerelmet, a vágyódást a másik fél iránt. A zene meghallgatása után azonnal megnéztem a filmet, amibe szerelmes lettem, mondhatjuk nyugodtan. Tom annyira jól néz ki benne, hogy nem tudunk, nem megőrülni érte.

 Majd egy kis szünet következett a tegnapi napig. A helyi könyvtárban voltam, ahol a kezembe akadt egy könyv: 100 akciófilm, amit mindenképpen látnod kell a halálod előtt. Belelapoztam, a Mission Impossible rögtön kiszúrta a szemem, már korábban is hallottam róla, tudtam miről szól, de valahogy nekem kimaradt, nem láttam még.

Abban a pillanatban, amint hazaértem, már rá is kerestem a neten, nekem ezt most azonnal meg kell néznem! Az első részt már megtekintettem, de még két epizód hátra van. Nagyon tetszik, bár egy kicsit olyan James Bond-os nekem, de a Cruise leutánozhatatlan figura, nagyot dob az egész mozin. Izgalmas története van, ami lebilincsel, kikapcsol, mert 100 %-ban oda koncentrál az ember, magasra pontozom. A IV. rész pedig idén kerül majd a mozikba, én biztos ott leszek azok között, akik meg fogják nézni, amint lehet.

Tom Cruise sokat tett már le az asztalra, biztos vagyok benne, még fog is. Személye meghatározó szerepű lett a XX-XXI. századi filmtörténelemben.  

Reklámok
Közzétéve: Film

Tom Cruise” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

