Szeptemberi, londoni séta

Szeptember elején, mikor felszálltam a buszra nem gondoltam volna, hogy milyen kellemes meglepetés fog érni, meg fogok ismerkedni egy lánnyal, akivel majd később egy nagyszerű napot töltök el Londonban. A facebookon felvettük a kapcsolatot, majd leveleztünk. Megbeszéltük, hogy szombaton London belvárosában találkozunk a metró megálló kijáratánál, remek programnak ígérkezett. Reggel 7-kor keltem, egy jó óra múlva pedig már a buszon ültem, majd metróra váltottam. Hiába vagyok Angliában, esernyőt nem hordok, mert nem látom értelmét, jön egy futó zápor majd megy is, ez nem ad ijedtségre okot, tegnap sem vittem magammal, bár kapucnis pulóver volt rajtam. Reggel még kicsit hűvös volt, majd kiderült az ég. Igazi klassz kis időnk lett, bár én így is terveztem a fejemben. Összefutottunk 10-kor, it’s time, irány és fedezzük fel Londont, a Brit fővárost. Induljunk el valamerre, mondjuk erre, aztán majd kilyukadunk valahol. Juj, el sem hiszem, hogy itt vagyok, ez olyan még számomra, mint egy mesevilág, mintha nem a valóságban lennék. Szokj hozzá a gondolathoz, ez az új otthonod, itt laksz, nem egy elérhetetlennek tűnő város. Nagyon izgatottak voltunk. A Trafalgar térre érkeztünk, olyan szép volt, a szökőkút vize csodásan tündökölt a délelőtti napsütésben. Mérhetetlenül boldog voltam, atya ég, amit eddig képeken láttam, most itt van előttem a valóságban, maga a pillanat felbecsülhetetlen értékű, amit most megéltem 2011 szeptemberében. Kicsit olyan zavart voltam a sok újdonságtól, amit láttam. Majd balra nézve kicsit nehezen, de leesett, ott a Big Bannn! Juj, a híres torony, ami minden fényképen ott szerepel, ami Londont reklámozza. Futás neki! A Parlament is elénk tárult, majd pedig jobb oldalon a Temze másik oldalán felbukkant szemünk előtt a London Eye, a XXI. századi új látványosság. 11 órakor pedig a torony harangját is volt szerencsénk meghallgatni, az életem egyik kis álma ezzel valóra vált, mert már régebben is terveztem, hogy fel fogom keresni ezt a nagyvárost, most pedig itt vagyok élőben! A következő dolog, amit megnéztünk a Westminster Apátság volt. Hatalmas tömeg, nagy sor kígyózott a bejáratnál, megbeszéltük, majd egy másik alkalommal megyünk be a templomba. A Buckingham palotát sem hagyhattuk ki, ahova a St James parkon keresztül vezetett az út. Tippelgettünk, vajon most mit csinálhat a királynő abban a hatalmas monstrum épületben? A Hyde park mellett haladva visszatértünk a belvárosba, végigsétáltunk az Oxford Street-en, ami igazi bevásárló utca, tele jobbnál jobb üzletekkel. Végül hazafelé vettük az irány. Ma csupán gyors vágtában feltérképeztük London belvárosát, a fontosabb és jellegzetes helyeket, aztán majd egy másik alkalommal külön és sorjában mindent részletesebben felkeresünk. Nagyon boldog voltam, hogy ma egy szuper nappal ajándékozott meg újra a sors.  

A tudat pedig, hogy itt élek, ez az otthonom, még több boldogság hormonnal tölt el. Igen, ide vágytam, most pedig ez a valóságom. Minden kívánságom így teljesüljön az életemben!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

