Best of nyaram, 2011 augusztus

Már csak egy nap és vége a 2011-es nyárnak, én pedig szóhoz is alig bírok jutni, annyi szép emlékkel lettem gazdagabb az elmúlt hónapban! Nevem napján érkeztem haza, mint a bomba úgy robbantam be az itthoni nyárba, a vonat pedig vitt magával, repített egyre szebb és szebb események felé.

Alig hogy betettem a lábam a régi jó kis megszokott szobámba, már az egyik barátnőmmel találkoztam rögtön, akivel Balatonfüredre mentünk le csavarogni éjszaka. Lassan sötétben több rutinom lesz vezetésben, mint világos nappal. A kiruccanás előtt ettünk isteni finom pizzát egy olaszos étteremben, a szülővárosomban. Így indult a pihenésem itthon három hónap angliai tartozódás után. Következő nap uszodában jártam egy ifjú sráccal, majd pedig a nadapi kilátóról gyönyörködtem Velencei-tóban, amint a nap búcsúzott tőlünk. Közben pedig már tudtam, hogy másnap felugrom egy kicsit Pestre a tesómékhoz, illetve egy másik szándékkal, hogy találkozzam egy régi, szívemhez igen közel álló óvodástársammal, erről már korábban is írtam itt. Egy igazi teaházban töltöttem a délutánt, kora estét egy rendkívül jó srác társaságában. A sors elkezdett a tenyerén hordozni, pedig még csak 3 napja voltam itthon! Ha már úgysem volt unalmas a programom, rádobtam még egy kellemes pénteki napot is. A Balaton partján voltam, de ez titok itt. Gondoltam, akkor már legyen egy szép zárása is a hétnek, leugrottunk Siófokra (bár ezt már előtte jóval elterveztem)az ovis társammal és barátaival, a fodrász barátnőm és párja pedig lent vártak már engem. Egy igazán jó hét csattanós zárása volt ez.

Nyaralásom 2. hete köszöntött rám az augusztus hónappal párhuzamosan. Az egyik kedves volt osztálytársam összehozta a régi csapatot, a szuper csapatot, egy régi 2007 nyarán készült képről maradt meg ez az elnevezés rólunk, azóta pedig 5-en 4 felé tanultunk az ország különböző részein, most együtt töltöttünk egy délutánt egy nívós kávéházban ücsörögve, beszélgetve, nevetgélve. Később pedig felkerestünk egy másik csapatot is, akik között szintén találtunk volt osztálytársakat. Szerdán felkerestem egyik volt kollégámat vidéken, majd pedig egy másik volt kolléganőmmel találkoztam a belvárosban. Az ex munkatársak napja volt ez az életemben. Csütörtökön pedig egy családi napra ébredhettem, anyuval és apuval kerestem a monostori erődöt Komáromban (korábbi cikkben bővebben írtam róla). Az erőd után a bábolnai ménesek istállóját is megnéztük. A szüleimmel együtt voltam egész nap, jó hangulat uralkodott meglehetősen, ritka az ilyen az életemben. Pénteken ismét családommal voltam, egy igen különleges történelmi helyet kerestünk fel az Alföldön, Ópusztaszert jártuk be együtt. Este pedig a csajokkal találkoztam, billiárdoztunk egy jót, a dákóval ismerkedtünk. A szám hatalmas mosolyra húzódik, ha visszagondolok erre is. Szombat lévén pedig irány Siófok, a születésnapi bulimat tartottuk, hiszen nem mindig lesz az ember X éves. Szépen összejött a csapat megint, én egy kis műanyagkoronát viseltem a fejemen, az emberek pedig azt gondolták a leánybúcsúmat tartom éppen. Az éjszaka szó szerint kegyetlen jó volt, a koktélt úgy ittam, mint a vizet, cefetül odavágtam magam. (A csajos másnaposokban erről írtam beszámolót). A hét utolsó napja megint nem unalmasan telt, osztálytalálkozót szerveztek, ahonnan én sem hiányozhattam, mivel egy erdélyi osztálytársunk nálunk (Magyarországon) tartózkodott. A kérdés az volt az emberek felé: ki nem másnapos…olyan hőség tombolt, én pedig olyan bizonytalan voltam egész nap. Este pedig a hagyományos Donát búcsút tartották Öreghegy szívében, amiről én nem maradhatok le. A búcsú után pedig egy helyi pincészetet is felkerestem, ahol pár régi ismerősömmel töltöttem az időt. Késő este még gyorsan összedobtam a születésnapi tortám alapját, amit a hűtőbe pihentettem másnapig.

3. hét itthon. A születésem napján a sportnak hódoltam, csodás időben letekertem a Velencei-tóhoz, majd kicsit pihentem a parton, csodálva a vízfelszínen csillogó napsütést. Este felvágtam a teknős tortámat, ami nagyon kis aranyosra sikeredett. A következő nap végre egy igen kedves ismerősömmel találkoztam újra, aki meglepett engem egy rekesz barackkal, akivel egy kiadósat beszélgettem. Egy olyan ember ő, aki tényleg figyel a másikra, igazi jófej. Másnap apa-lánya napot tartottunk, ami még talán soha nem fordult elő az életemben, Ozorára mentünk a felújított reneszánsz korabeli várat megtekinteni. Este szokás szerint billiárd a csajokkal a törzshelyünkön. Csütörtökön végre egy kicsit lazítottam, bicikliztem ismételten, de szeretem ezt a sportot. Hu, már megint Péntek lett, istenem, hogy repült az idő. Agárdon tartották hagyományszerűen a Mirigy nagykoncertet, amire sikerült ingyen jegyet szereznem, szóval mi Mirigyes rajongók ketten elmentünk a szuper, élő bulira. A barna és a szőke csajszi együtt, akik már több forgatást megjártak együtt, mert az Irigy hónaljmirigy összekötött minket. A szombati napon pedig meggyőződhettem a család fontosságáról az emberi életünkben, boldogan láttam, hogy gyarapodott a család az elmúlt évben, az unokatesómék szülők lettek. A tavaly megházasodott pár pedig „újra” esküdött, a hagyományos lakodalmas megelevenítésével, aminek ők voltak a főszeplői a falunapon. Az estét pedig ismét a szőke barátnőmmel töltöttem, a régi törzshelyünket kerestük fel együtt, felidézve a régi szép időket, sokat emlegetve a 2007-es évet…A vasárnapon is komolyra sikerült, de ezt itt nem részletezném, röviden csak annyit mondok, az idei nyárra is megvolt a kalandom, különben unalmas lenne az életem.

Már 4 hete voltam itthon, sok(k) minden történt így is, de még a java hátra van! A nemzetközi Királyi napok néptánc fesztivál megnyitója volt hétfőn, ami már hagyomány a kis városunkban, ami megmozgatja az embereket évről évre, ami életet visz a főutcára. Mi csajok pedig 3-an Balatonakarattya felé vettük az irányt, hogy eltöltsünk pár napot együtt, ami soha vissza nem térő lesz az életünkben. Istenem, én már akkor azt mondtam, ez életem legszebb nyara. Ott ültem éjszaka a hintaágyban, csodáltam az égboltot, a nagy Göncöl ott mutatta magát közvetlen nekünk a felhőmentes forró estén. Gyönyörű barna színem lett, köszönhetően a strandolásnak, sőt még a tábortűz készítéssel is ismerkedtem. Olyan jót beszélgettünk együtt, amire én már vágytam jó rég óta. Szuper két nap volt ez megint, majd szétdurranok a boldogságtól, ha eszembe jut mindez. Pénteken pasis estét tartottam, kicsit felittam a garatra és jókat nevetgéltem magamban. Ránk köszöntött augusztus 20. az Államalapítás ünnepe, irány Siófok, hogy utoljára együtt egy jó nagyot tomboljunk. Vasárnap pedig apuékkal kerestük fel a Vasúttörténeti parkot, ahol nemzetközi modell és kisvasút találkozót rendeztek. A vonatok történelmének nyomában haladtunk.

5. hét is elérkezett, azaz az utolsó nyári hónap utolsó egy hete. Szomorú lett a szívem, hiszen tudatosult, hogy közeleg utazásom időpontja, újra vár Anglia és egy új család. A gyerekeket nagyon szeretem, hiába is készítik ki az embert, de annyira a szívemhez nőttek már. Az unokatesóm tündéri kislányát látogattam meg a hőséggel megáldott hétfői napon. A picivel voltam, akivel majd megint nem fogok találkozni jó darabig. Utána pihenős nap volt itthon, majd szerdán a legnagyobb kuka melegben bicikliztem keresztbe kasul a városban és a Velencei-tónál. Este, mert miért is ne, újra a kedvenc új felfedezett hobbinknak, a billiárdnak hódoltunk. Utána pedig 32 °C-ban este 11-kor egy téren ülve söröztünk, terveztük a jövőt együtt a szőke barátnőmmel. Istenem, milyen csodálatos egy nap volt megint. Másnap az angol tanár ismerősömmel futottam össze, majd itthon készülődtem lázasan a pénteki olasz estére. A csodálatos, rendkívül szuper és élmény dús nyaramra felkerült a korona az utolsó nyári pénteken. Szombaton egy kis Balatonozás volt a program, apu munkahelyének családi napja, ahol újra kiélhettem a kreatív énemet, újra találkozhattam az Irigy hónaljmiriggyel is.

Befejeződött a nyaram, búcsúzik az augusztus is tőlünk, lélekben már készülök az utazásra is. A mai napon pedig az igen kedves fodrász barátnőmmel és párjával (jegyesével) ültünk a Five X-ben, előre gondolva a jövőt, átélve újra a múltat. A hab is felkerült a nyaralásomra, ennél édesebb, szebb, jobb nem is lehetett volna.

Nagyon, nagyon köszönöm mindenkinek életem eddigi legszebb nyarát, a remek társaságot, a programok tömkelegét, az élmények sokaságát, a mosolyokat és vidámságot! Örülök, hogy itthon voltam, átéltem veletek mindezt a rengeteg szépet!!! Könnyes lesz a szemem, ha belegondolok, mindentől most búcsút veszek… másrészt pedig rettentően boldog is vagyok, mert a jövő nyár is hasonlóan szuper lesz, biztos vagyok benne!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

