Center Parcs

Múlt hét végén az anyuka mondta nekem, hogy csütörtökön pakoljak be 3 napra ruhát, mert megyünk nyaralni, hosszú hétvégét tartani. Először egy kicsit meglepve néztem, de aztán hamar elfogadtam a helyzetet, annak ellenére, hogy így megint nem lesz egy önálló hétvégém.

Kelet – Anglia irányába vettük az utat péntek délután, közel négy órás utazás után megérkeztünk egy 5*-os üdülőhelyre, a Center Parcs-ba az Elveden Erdőbe. Egy hatalmas nagy területen található nyaralóhely, amiben villák vannak elszórva a fák között és tisztáson, ahol az emberek laknak itt tartózkodásuk idején. Mi, mint kiderült a legmagasabb színvonalú helyen voltunk, saját szaunával, billiárdasztallal, társasjátékokkal felszerelt lakásban. Ez a magas felszereltség amúgy teljesen felesleges volt, mert egyáltalán nem használták ki. Biciklit béreltünk, ez a leggyorsabb módja a közlekedésnek az erdőben, mert az autók ki vannak tiltva. Szép, nyugodt, fákkal körülszegélyezett helyen voltunk, ahol rengeteg mókus és nyúl érzi magát a paradicsomban, mivel bőven tudnak maguknak eleséget találni, amit az emberek kidobálnak.

Kimagaslóan tetszett, hogy volt egy Aquaworld a területen, amit ingyen lehetett igénybe venni. Csúszdákkal, pezsgőfürdővel, hullámmedencével stb felszerelt élménykomplexum. Szubtrópusi esőerdei környezet volt az uralkodó, a levegő is elég meleg volt. Órák hosszat el lehetett csavarogni, csúszni, vagy csak éppen ücsörögni.  További sportolási lehetőségek akadtak ugyan bőven: quash, tenisz, tollas, bowling, kalandpark, mini golf, golf, vivás, quad stb, de kemény fontokat kértek el érte, párom pedig amúgy sem volt, így kénytelen voltam kihagyni ezeket a kínálkozó lehetőségeket.

Finom reggeliket ettünk, étteremben vacsoráztunk, de nem ájultam el a kínálattól, burger? könyörgöm ez nem Mc Donald’s…, meg persze a marhahúsból volt még néhány lehetőség, és ennyi. A szülői hozzáállás sem változott meg a pár nap alatt, még arra nem volt igénye az apukáknak, hogy a gyerekükkel egyet csússzanak, csak ültek a medence szélén és nézték az asszonyokat, amint ”szenvednek” a gyerekekkel. Kerek szemmel tapasztaltam meg mindezt, ez csak egy közös szórakozás lett volna, nem kemény meló.

Természetesen jól éreztem magam, saját erőből lehet soha nem jutottam volna el ide, láttam mást, emberek között voltam, élveztem a nyarat. Most pedig vissza a reality világba, ahogy itt a szülők mondták…

TE MIT GONDOLSZ?!

