The Hangover/ Másnaposok

Telnek a napok, rohan az idő. Mindig annyi gondolat kevereg bennem, de pont rosszkor, mert mire ide leülök a gép elé, elfelejtem, hogy is volt. Most azonban itt van a fejemben. Mivel elég keveset beszélek angolul napközben, muszáj valamit tennem a fejlesztésért, ezért esténként filmet szoktam nézni felirattal, hogy kicsit edzek a nyelvtudásomra. A tesóm az új laptopomat feltelepítette, és rakott rá néhány filmet, hátha egyszer éppen ráfanyalodóm.
A minap éppen ezt történt, nem volt senki sem skypon, nem mozgatott semmi, így gondoltam itt az idő filmet nézni. Mindegyik persze angolul van, tippre kiválasztottam egyet, jó választás volt. A hangover-t találtam el, azaz a másnaposok című amerikai vígjátékot. Az eleje megtetszett már rögtön, nekem amúgy is bejönnek az ilyen laza filmek.
A színészeket is jól összeválogatták, a különböző karaktereket, arcokat. A történet elég gyenge, de maga a kivitelezés és az ötletek, óriásiak. Van négy barát, akik elmennek Las Vegasba, a kaszinók világvárosába legénybúcsút tartani, az éjszaka pedig olyan jól sikerült, hogy nem emlékeznek másnap semmire sem.
Először a jelenben kezdjünk, majd fokozatosan megtudjuk a múltat is. Nagyon bepiáltak, később mint kiderült, rossz drogot küldtek le magukra, így még durvább ugye az emlékezet kiesés. Ez még úgy hagyján, de az egyik srácot, pont azt, akinek esküvője lesz, elhagyták, nem találják. Elindul tehát a nyomozás, mi a csuda is történt előző éjjel. Az egyik srác a korházat is bejárta, a másik véletlen elvett egy táncos lányt, harmadik meg tigrissel játszadozott, sőt voltak kaszinóban is, elloptak egy kínait, betörtek valahova, ja és persze mindenhova lopott rendőrautóval mentek. Jó kis parti volt, mit is mondjak, hatalmas poénokkal van tele a film, aki nehezen nevet, hát ő sem aggódjon, mert nem fogja kibírni. Annyira komoly, igazi amerikai életstílusra épült a film, komolyan mondom, eszméletlenül jól összehozták, magas pontszámot adok nekik. Hiába is volt ez a felejtős éjszaka, hiába is voltak késésben, persze az esküvőre időben odaértek. Ja, és mellesleg a 80 ezer dollár is meglett, szóval még jól is jártak. A zárás pedig a happy end után, hogy előkerül egy fényképező, amin minden rajta van, az össze éjszakai felvétel… A jó barátok egyszer és együtt, utoljára nézik meg, mert persze nem szeretnék, ha bárki is látná.

Ajánlanám a filmet olyan embereknek, akik egy kis lazaságra, poénokra, vidámságra vágynak, egy kis lazításra a munka után, egy kis feldobódásra, egy igazi forró estére. A jó hír pedig az, hogy nem csajos film kifejezetten, szóval a fiúknak is nagyon tudom ajánlani. Én ízeseket nevettem, kikapcsolódtam, persze legeltettem a szemem is egy kicsit, és nekem minden ilyen storyra beindulnak a saját gondolatim, igazi kis vérpezsdítő volt számomra ez a film. 

The Hangover/ Másnaposok” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

