Az angolok

Most, hogy már ez első hetem letelt, tudok nyilatkozni a dolgokról.  Én nem tudom, mit csinálnak ezek az angolok, de valamit nagyon jól csinálnak, mert olyan körülmények között élek, hogy nem igaz. A legnagyobb és legújabb TV, teljes automatizált berendezések, százmillió csatorna, teljes tiszta HD élmény. Most, hogy a hétvégén keresztelőn voltam, utána pedig a lakomán, még jobban elállt a lélegzetem, egy sima kis party 100 fős, arról nem is beszélve, hogy légvárat is rendeltek a gyerekeknek, étterem jött ki a kaját szervírozni, így néz ki egy keresztelő megünneplése. Az anyuka pedig 23 éves, ez a kisfiú a második gyereke, és egy modern szép két éves (3 szintes) házban él a párjával. Én otthon Magyarországon, 23 évesen önerőből ezt nem tudtam volna megtenni, ehhez nagyon jó családi háttér kell, anyagi helyzet, ami otthon megint hiányos. Az öltözködés: a Klevin Klein, La coste cuccok és egyebek felvonulása, a 19 évesnek autója van, a nők pedig mesésebbnél mesésebb ruhákban voltak, mint egy igazi színes és divatos bemutató, tuti széró, csodás topánkák, abszolút tökéletes smink. Aztán az is elképzelhető, hogy túl jó környékre kerültem, de ez már tényleg nagyon odavágott. Jól élnek tényleg, és nem tűnnek agyonstrapáltnak, sorra szülnek gyerekeket, itt egy gyerek az semmi, kettő már alakul, de a három gyerekes családmodell a jellemző. Az összes gyereknek szintén márkás cucc, ötszáz fajta játék, minden mi szem szájnak csak kellhet, sőt bébiszitterek alkalmazása, a hűtő pedig tele. Bár az öltözködésemmel el tudok vegyülni a tömegben, mert hasonló típusú, de maga a társadalmi szerkezet, ami itt és otthon van, akkora különbségeket hordoz magában, óriási szakadék van közöttünk. Mi otthon 8-9 órákat melózunk, mondjuk 100 ezerért, utána megyünk haza és mosunk, vasalunk, főzünk, takarítunk, este 10-11-kor örülünk, ha lefekhetünk, aztán 5-6-kor kelés irány a melóhely, ahol jól leszívják az embert mentálisan és fizikailag is, ideget tesznek bele. Itt ebből én semmit sem tapasztalok, mint egy szanatórium, pihentető levegő, kellemes és nyugodt légkör, kapkodás pedig nincs.

Felnőttként jó idekerülni, megtapasztalni ezt a légkört, amik vágyakat és álmokat ébresztenek bennem, boldog vagyok, hogy itt lehetek.

TE MIT GONDOLSZ?!

