Au pair leszek!

Manapság sok fiatal álmodik a külföldi életről, munkavállalásról. Én sem voltam kivétel. Sokszor elképzeltem magam, amint egy idegen országban élek, barátaimmal beszéltük is, hogy milyen klassz lenne a dolog. Természetesen évekkel ezelőtt ez még csak üres fecsegés volt, semmi sem történt.
Az idő közben haladt, több tapasztalatot tudtam gyűjteni, belekóstoltam az otthoni munkavállalásba is. A külföldi élet lehetősége nem tűnt el a gondolataimból, de nem tudtam hogyan induljak el, nem mertem lépni. Egy szép tavaszi napsütéses napom megváltozott minden. Véletlen belefutottam egy ismerősömbe, aki au pair volt külföldön korábban. Először megkérdeztem tőle mi az az au pair, mert korábban még soha nem hallottam róla, majd pár szavas tájékoztatást kértem. Délután boldogan mentem haza és mondtam: megyek külföldre, Au pair leszek! Mi leszel kislányom? – kérdezte apukám…
A folyamat pedig elindult. Lélekben kezdtem készülni az utazásra, összegondoltam, mire lesz szükségem, milyen papírok kellenek. Vettem egy saját laptopot, mert internet elérést biztosít a család, de gépet nem fog adni. A banki dolgaimat is elintéztem, nemzetközi bankkártyát igényeltem. Kiváltottam az Európai Egészségbiztosítási kártyát is. Leellenőriztem a személyi igazolványom lejárati dátumát, új útlevelet viszont nem kérelmeztem, mert a személyigazolványt elégségesnek találtam. A buszjegyemet is megvettem (Budapest – Prága – London útirány).

Listát írtam a ruháimról és elkezdtem napi szinten nézni a BBC időjárás előjelzését, hogy mire számíthatok, mennyire vigyek magammal meleg holmit. Az utolsó otthon töltött napok már azzal teltek, hogy barátaimtól búcsúzkodtam, mindenkinek minden jót kívántam. Az utazás reggelén még egy gyors kört tettem a lakásunkban, kertünkben, végignéztem mindent tüzetesen és némán mindennek pápát intettem.

Egy jó 26 órás fárasztó utazást követően a Viktoria állomásra begördültem a busszal, megkezdtem az angliai életem. Nem tudtam mire számíthatok, mi vár rám, de égett bennem a kalandvágy!

 Így kezdődött el a külföldi életem, így indult el az „Au pair leszek” történetem!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

