Az utazás – Busszal Angliába

Pénteken reggel korán elindultunk otthonról, tudtam hosszú út áll előttem, de nyugodt voltam teljesen. Pesten időben felszálltunk a Student Agency járatára, következett az első út, átutaztunk Pozsonyon, Brna-nán, majd Prága jött. Ott volt egy csatlakozásom a londoni járatra. Amit eddig láttam a két szomszéd országból, hogy náluk is nagyon megy ez az üzletközpont építés, aztán mindenhol ki van írva: office to let. Hasonlóan mint nálunk, nyomják fel az új építésű modern lakásokat, aztán majd ki veszi meg, más kérdés. Az buszpályaudvarok nagyon lepukkantak, mintha a Józsefvárosba raktak volni ki minket. Pechemre én nem váltottam SK-t, de euróval is lehetett fizetni, igen szeretlek téged Európai Unió, mert úgy átutazhat rajtad az ember, hogy a kutya meg sem állítja. Prágából már kényelmesebb busz ment tovább, és szerencsére nem volt mellettem senki, így két széken fészkelődhettem nyugodtam. Németországba átérve ránk esteledett és volt egy kis felhőszakadás is, így aztán nem sok mindent láttam. Hajnalban elértük a Francia – Brit határt, itt szigorú ellenőrzés volt, nem is csoda hiszen a buszon voltak románok, kisgyerekkel mindenféle furcsa ember, nem kéne,hogy mindenki csak úgy egyszerűen közlekedjen feketén Európában.  Bár az út nagyon hosszú volt, majdnem 26 óra, de mivel itt egy órával korábban vagyunk, így csak 25 óra lett. A busz nagyon kényelmes volt, egy stuardess is utazott velünk, aki elég helyes volt. Unatkozni sem unatkoztunk, mert filmeket néztünk, zenéket lehetett hallgatni, nézelődni, mert volt mit. Az egyik film egy nagyon kis jópofa vígjáték volt, de a nevét nem tudom pontosan. Szóval a lényeg az, hogy Anna fogta magát és beutazott majdnem 2000 ezer kilométert. London és Birmingam között pedig az national express járatát vettem igénybe, mondanom sem kell, hogy brutális drága volt a jegy, átszámítva majdnem 6000 Forint. A lényeg az, hogy itt vagyok a családnál. Az egyik gyerek egy nagyon hiperaktív, izgága rosszcsont, de a munkám az lesz, hogy vele foglalkozzák, hát így is lesz.

Most elég kis egyszerű nyelvezettel voltam, de majd lesz jobb is.

Pusszantok mindenkit

TE MIT GONDOLSZ?!

