Döntöttem, megyek

A hétvégén sokat gondolkoztam, átgondoltam a dolgokat és elhatározásra jutottam. Ha van egy lehetőség, nem szabad elszalasztani, hiába van messze egy kicsit a hely.

Veszteni valóm nekem, és az emberek többségének meg úgy sincs. Felkelünk reggel, elmegyünk dolgozni és hazamegyünk, A és B pont között mozgunk, amit meg keresünk, arra talán elég is, hogy ezt a keretet megoldjuk. Ha mi azonban egy C pontba akarunk eljutni, már meg kell fontolnunk a dolgot, hogy tudjuk ezt megoldani. Ha már nyílik egy alkalom, nem szabad elszalasztanunk, főleg, ha ilyen hamar nyílt. Úgy érzem életem egy korszaka a mai nappal lezárult, végleges papírformátumban pedig a jövő héttel. Döntöttem és továbbléptem, egyet minden tekintetben, beadtam a felmondási papírom. Már egy éve szeretettem volna ezt megtenni, de a magyar álláspiacon nem volt rá lehetőségem. Így, hogy külföldre tekintgettem egészen más lett a helyzet, pillanatok alatt lezajlott minden igazából, már „csak” egy telefonos interjúra várok, és arra, hogy megkapjam a meghívólevelem, aztán irány egy másik ország. Az átfutási idő egy hét, a döntés pedig már korábban megszületett, menni szeretnék. Lassan több ismerősöm lesz kint, mint itthon, és sok biztatást kapok, hogy menjek és csináljam. Több embert is sikerült már belelkesítenem, érdeklődnek a lehetőségek iránt. Majd véleményt már akkor tudok mondani, ha már kint eltöltöttem egy hónapot, de jó érzéssel vagyok iránta, nem aggódóm, persze egy kis adrenalin azért termelődik bennem, nem tagadom.

Még akad egy két teendőm mielőtt elutaznák, legfőképp megölelni a hozzám oly kedves és szeretetet sugárzó embereket.

TE MIT GONDOLSZ?!

