Kellék feleség

A múlt hét elején kaptam egy mozi meghívást, a filmválasztást pedig rám lett bízva. Na most, ha egy csajra bízzák a választást, akkor valami könnyű kis vígjátékról vagy romantikus filmről lehet szó. Megnéztem a heti palettát, hát szóval semmiképpen nem szerettem volna olyan filmet megnézni, ami alapjában véve egy baromság, egy Földtől elrugaszkodott fantasztikus kitalált erőszakkal átszőtt film. A 2 döntős film: a Csak sexre kellesz és a Kellék feleség. A csak sexre kellesz is nagyon szimpatikus volt, de mivel férfivel mentem moziba, lehet ez már túl csajos lett volna.
Most volt a Kellék feleség premierje, a szereplőgárda is jó, Adam Sandler, akitől semmi komolyat ne próbáljunk meg várni, illetve a klasszikus sorozatsztár Jennifer Aniston. Nekem így is megnyerő volt, a történet pedig maga, akár az életükben is előfordulhat. Egy pasi, akit át akarnak verni, így nem házasodik meg a nagy napon, és inkább elmegy, leissza magát, de a gyűrű a kezén maradt, szerencséjére pont ezzel a házasság dumával tud bevágódni a csajoknál egy-egy laza éjszakára a későbbiekben. Előadja a szerencsétlen és boldogtalan férjet, akit a felesége ver, átver és hülyét csinál, persze ugye az egész egy nagy kamu story. Míg véletlen úgy érzi belebotlott a nagy Ő-nek tűnő csajsziba. Most már a karika hátrányt jelent… így hát bemeséli, hogy válófélben van, ám kell egy kamu feleség, választása pedig a kolléganőjére esik. Túl jól sikerül a színpadi előadás, és a nő gyerekeit is be kell vonni ebbe a szép nagy kamu családba és hazugság történetbe. Aztán a végén persze a pasi rájön, hogy valójában a kolléganőjét szereti, nem a nemrég felbukkant bombázót. Aki tud nevetni a különféle kis poénokon, csíntevéseken, nyitott az amerikai filmek lazaságára és a könnyű vidám történetekre, ajánlani tudom csak a filmet. Én jól elszórakoztam rajta, belegondoltam, én hogy reagálnám le, ha a saját való életemben valami hasonló előfordulni.

Kellemes kis péntek esti program volt, a moziban ülve végignézni a közel 2 órás vicces filmet.

Kellék feleség” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

