Tánc

Én és a tánc messze állunk egymástól. Még a kilencvenes évek végén nyári tánctáborba írattak be a szüleim, egyrészt, ami kötelező, mindig is utáltam, másrészt én pici voltam a többi csajhoz képest. Nem jöttünk ki társaságilag sem, nem szeretettem a légkört, és az egész egyáltalán nem mozgatott meg. Nagy nehezen túléltem az egész rémálom tábort, de az utolsó napokban már el sem mentem rá. Attól a perctől kezdve soha többé nem mentem semmilyen táncoktatás közelébe sem.

Tavaly elkezdődött a változás, mikor a Zumbára hívtak, rögtön igent mondtam, beleszerettem a mozgásformába, abba, hogy csak élvezni kell és menni fog. A Zumba pedig sokkal több, mint aminek eddig hittem, szabályosan tánclépéseket tanulunk, amire most kezdek csak igazán ráébredni.

A Kodolányis gazdasági tanárom táncklubokat szervez, ahol a bachata táncot lehet elsajátítani, közel 3 évvel ezelőtt is már invitált rá, de akkor nemet mondtam. Most a télen láttam ezzel kapcsolatban egy riportfilmet a Fehérváron tv-ben, eszembe jutott megint, és elkapott az érzés, milyen jó lenne kipróbálni. Azóta a gondolat ott motoszkált a fejemben, de cselekvést nem váltott ki. Múlt héten találkoztam egyik barátnőmmel, felvetődött az ötlet, menjünk már el egy órára, milyen jó lenne! Mintha a számból vették volna ki a szót, kapva kaptam az alkalmon. Sőt, ha még ez sem elég… életemben először Salsa táncesten is voltam, hogy jobban lássam a különböző táncokat. És élvezem, szeretem, a zenének olyan gyógyító hatása van, lélek ápolószer, ami a lehető legjobb hatást váltja ki. Jó látni mosolygós és barátságos fiatalokat, akik szeretettel várnak bárkit, akik úgy búcsúznak, itt mindig van nektek hely, gyertek máskor is! Szerintem ezek a szavak is olyanok, amiket sehol máshol nem kapunk.

Itt van egy szuper társaság, fiatalok és idősebbek egyaránt, akiket hétről – hétre a közös táncprogramok kötnek össze, a közös szenvedély.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

