Pá-pá 2009

Ugye senkinek nem kell említenem, milyen nap jött el megint,
mint évről évre. Ez itt a partik éjszakája, a tűzijátéké és a piáé a főszerep.
Mulatunk önfeledten, felejtjük a bút, jókedv veszi át a főhelyet. Egy éjszakára
talán mindenki vidámmá válik, hogy aztán másnap másnaposan újra kezdhesse, amit
abbahagyott. Van ennek így értelme? Valaki még a pirotechnikára sem sajnálja a
pénzt, én meg őt nem tudom sajnálni, mikor fél hónappal később panaszkodni fog…

Búcsúzúnk 2009-től, pedig mintha most lett volna
ezredforduló. Rohannak az évek, éveink, és most már tényleg eljött az idő, hogy
olyan dolgokat is véghez vigyünk, ami a saját hasznunkat szolgálja.

Szavam nem lehet, egy fantasztikus, szuper, teli évet zárok.
Saját kezembe próbáltam venni a dolgokat, és valami újat véghezvinni, bővíteni
látókörömet. Minden támogatást megkaptam, nagyszerű emberekkel ismerkedtem meg,
befejeztem egy sulit és elkezdtem egy másikat, találtam munkát is, és több
országban is jártam. Február elején síeltem Ausztriában Reiteralm hegyei
között, pár felejthetetlen nap, miközben egy sporttal ismerkedtem. Májusban átsétáltam
Esztergomnál a hídon Szlovákiába. Júliusban buszoztam több mint 20 órát,
keresztül dél-kelet Európán, meg sem álltunk Thassos szigetéig Görögországban,
hát szóval a tenger zúgását hallani, látni a csillogó gyönyörű tiszta kék
vizet, parasailingezni, személyesen része lenni az egésznek,
megfogalmazhatatlan szuper volt. Most decemberben pedig ismét Ausztria, az
általam annyira szeretet országban jártam. Boldog vagyok, örülök, hogy mögöttem
állnak emberek. Dióhéjban ennyi.

Tuti mindenkinek megvannak a saját kis történetei 2009-re.
Mindenkivel történt valami, az is biztos. Bizalommal tekintsünk tehát a jövő
évre, mert megint egy évvel bölcsebbek leszünk majd.

TE MIT GONDOLSZ?!

