Legalja.hu

Vegyes társadalomban élünk, ezt mi magunk is nap mint
tapasztaljuk, de ahogy megyünk előre az évekkel, az egyes csoportok közötti
szakadékok nagyon szélesek lesznek. 10 évvel ezelőbb betörtek a multinacionális
cégek, és az élelmiszergyártás tömegtermeléssé vált, tehát nem a minőség, hanem
a mennyiség vált fontossá. Bejöttek a különböző reklámok, amit vagy drágítják a
terméket, vagy pedig a tartalmuk romlását okozták. A nagy kereskedelmi cégek
pedig hülyítik az embereket, ha most 5000 Ft felett vásárolsz, kapsz 100 Ft levásárolható
utalványt, amit majd újabb 1000
Ft költése után válthatsz be. Tiszta biznisz, csak nem
nekünk. Hetente bombáznak minket a reklámkatalógusokkal, hogy ez és ez lesz
akciós, ám ők ezzel semmiféle bevételtől nem esnek el, egyszerűen közlik a beszállítókkal
mennyiért veszik át az árút jövő héten. Mi pedig majd oda megyünk hozzájuk
vásárolni, mert 10 Ft-tal olcsóbb lesz a kenyér, igaz, hogy a város másik
végében van, de hát akciós… a benzin pedig ráfizetés, de van jó kis olcsón
tankol akció is. Ahogy a Tescoban hostesskedem és az Intersparban vásárolok,
óriási különbségeket látok. Aki napi rendszerességgel a Tescoban vásárol:
sóher, aki még magára is hajnál 5 Ft-ot, inkább elcigizi vagy elissza. Azok az
emberek, akiknek kosaruk csak „gazdaságos” termékekből áll, rögtön mennek a
cigi pulthoz, majd a lottózóba, ez a napi rutinjuk. Szenvedély betegek, akik
azt hiszik a pia hatása alatt megváltják a világot, nem is beszélve arról, hogy
olyan  buták egyesek, mint a föld. Beveszik,
hogy ingyen kaphatnak dolgokat, a két szép még meglévő épp fogukért… Tegnap délelőtt
tényleg csak a legalja.hu emberek fordultak meg a kék ruhás áruházban. Vitték a
kenyereket 10 db számra is, biztos akciós volt, igaz, hogy rájuk döglik, de spóroltak
vele 100 Ft-ot… Amióta nap, mint nap ott állok, anélkül, hogy néztem volna,
tudom mi az éppen csökkentett áron kapható termék, mert mindenki azt viszi. Múltkor
20 kg
számra hordták a vöröshagymát, majd a gombatelepet, és végül a tujafákat. Ellenben
egy Spar lehet hogy, 20 Ft-tal többe kerülnek egyes termékek, de minőségibbek
(lásd péksütik, össze sem lehet hasonlítani a TV gazdaságossal), jobban néz ki
maga a hely, és nem veszik hülyére az embereket sem. Előfordult már velünk is
biztos, hogy nem a kiírt árat vitte a gép a Tescoban, és a Sparban hányszor? Nyert
a piros. Tehát egy igényesebb réteg vásárol a Intersparban, mint a hiper giga
nagy Tescoban, mérhetően meghökkentő különbségeket láthatunk, csak figyeljük
meg, nyissuk ki a szemünket. Mi hol érezzük magunkat jobban, melyikben
dolgoznánk szívesebben?, hát nem is kell mondanom, hogy megint a piros nyert..

TE MIT GONDOLSZ?!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.