Vezetés

Csütörtökön déltájban dögmelegben volt életem első komolyabb
vezetése. Kint álltam a parkolóban, égetett a nap és közben kicsit izgultam. Kellett
volna vinni magammal naptejet is, mert nagyon megkaptak a sugarak, mondjuk csak
szép barna lettem, de gondolom az déli UV sugárzás akkor sem tett jót nekem. Lazán
beültem egy mellékúton a volán mögé és elindítottam, 30-as tempóig fel is
mertem gyorsítani. Sok dologra kell egyszerre figyelni, persze ez rutin
kérdése, majd ha már 100x ülök be, biztos minden reflexből fog menni. Még a
forgalomba is kicsit bekapcsolódhattam, bár óriási nagy követési távolságot hagytam,
és sehol nem követtem el gyorshajtást. Az éles kanyar bevétele azonban nem volt
egyszerű mutatvány számomra. A tolatás sem lesz annyira könnyű dolog, de maga
az élmény az nagyszerű. Az autó nekünk dolgozik, minekünk csak megfelelő
irányítást kell adni. Nagyon koncentráltam az útra és a járdán lévő emberek, épületek,
mintha nem is léteztek volna számomra. A táblákat viszont kellően tudtam
észlelni, holott régebben gyalogosan járkálva soha nem tűntek fel. Holnap meg
irány a rutinpálya és gyakorlás, hogy 9 óra múlva megkapjam az első sikeres
gyakorlati vizsgámat. Ha minden a terveim szerinte alakul júliusban legkésőbb
én is jogosítvány tulajdonossá válok, hogy aztán járhassam Magyarország
közútjait hivatalosan is.  

TE MIT GONDOLSZ?!

