Madáchban

Annyit tudni kell rólam, hogy nem sűrűn járok színházba. Sőt
talán azt lehetne mondani olyan ritkán, mint ahogy az ember fehér hollót lát.
Jó pontosan évente egyszer, ha eljutok a színházba. Ennek leginkább anyagi
okaik vannak szerintem, mondjuk ki őszintén, nem olcsók a jegyek. 4000-5000 Ft/
fő körül mozognak és Pesten még a ruhatárért is kicsit lehúznak, mert miért ne?
Tegnap fent jártam a fővárosban, Madách Színházba látogattunk el, hogy
megtekintsük a nagy sikerrel játszott Operaház Fantomja című darabot. Negyed 7
Pest, Erzsébet körút elegánsan öltözött tömegek kezdenek gyülekezni, igen ma is
előadás lesz, vélni lehet. ¾ 7-kor elfoglaltuk a nézőtéren a helyünket és
csendben vártuk a kezdést. Azt kell mondanom, hogy a Madách Színház igen elegánsan
fel lett újítva, méltón képviseli a színházi kultúrát is. Az előadás maga
nagyon lenyűgöző, pillanatok alatt más-más díszletet csodálhat a néző, minden
gördülékenyen halad. A hanghatások is tökéletesek, tényleg olyan mintha a fantom
körbejárná az egész nézőteret. Az effektek, feszültség fokozások, kellékek is
nagyon frappánsak. Ördögpatron szerűségek durrognak, lángnyelvek törnek fel, a
fények vibráltatása is roppant jól meg van oldva. Van egy olyan jelenet, mikor csónakáznak
a színpadon, azt is elképesztően élethűen megoldották. A végén a fantom középre
áll, magát a nagy köpenyegével beburkolva, háttal a nézőknek, pár másodpercre
rá egy másik szereplő jön és lerántja a leplét, de már csak hűlt helye van a
rémnek. Még egy kis trükköt, bűvészmutatvánnyal is spékelni tudták magát az
egész produkciót, le a kalappal tényleg. Ami viszont nekem nem nyerte el a
tetszésem: maga a történet, ami nem túl bonyolult, a végkifejlet semmi
tanulságot nem hordoz magában és kicsit vontatott szerintem. A másik negatívum
számomra a hőmérsékletszabályozás volt, én szórakozni mentem, nem szaunázni. Valami
irdatlan meleg volt bent, bikiniben is megsültem volna… Ettől és a fülledt
levegőtől a darab végére a fejem meg is fájdult szépen, valamint nagyon szomjas
lettem. A sarkon beugrottunk még a KFC-be, majd zökkenő mentesen
hazahajtottunk.

 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

