“A szomszédba”

„Kemény fába vágom a fejszémet” szokták mondani, ha eddig
tőled messze álló dologgal kezdesz el foglalkozni. Kicsit most én is ebben a
szituációban vagyok. A téli sportok, sportolás nem igazán áll közel hozzám. Nem
tudtam eddig egyáltalán korcsolyázni sem, nemhogy síelés. Idén azonban változtattam
ezen az állapoton. Mikor ezek a nagyon kemény mínuszok uralkodtak hosszú ideig,
és befagyott a tó, rámerészkedtem korcsolyával. Most csináltam életemben
másodszor ezt, jó 5 évvel ezelőtt sikerült rávenni engem utoljára, de akkor
nagy sikertelenségem volt, ezért nem is próbálkoztam újra ez idáig. Nyaggatni
kellett most is, nem tagadom. A TV-ben milyen szép mikor nézzük a korcsolya EB,
VB-t. Milyen könnyedén siklik a jégen a sportoló, így azt gondolnánk, de pofon
egyszerű lehet. Nagyon tévedünk, egy élen mozogni, úgy hogy csúszik az egész,
nem egyszerű mutatvány. Úgy kell helyezni a testsúlyt is, hogy lehetőleg előre
legyen, ha már kicsit egyenesebben állsz, vagy hátrainogsz, annyi már tanyáltál
is egyet. A bátrabbak könnyebben tanulják meg azt is, hogy gyorsan haladjanak a
jégen. Én a lassú, de biztos tempó híve vagyok inkább. Igen, már annyira megy a
sport, hogy szépen elsiklok, de semmi akrobatika és egyéb. A sí, hát erről még
nem tudok mit nyilatkozni igazán, mert még soha életemben nem próbálkoztam
vele. A hétvégén azonban Ausztriába veszem/ vesszük az útirányt, és egy újabb sporttal
ismerkedhetem meg. Lakókocsiban fogunk aludni 4-en, ez is új helyzet lesz
számomra. A lényeg az, újra elhagyom a határt majd 3,5 éve után, átmegyek a „szomszédba”,
a nyugati sógorunkhoz, ahogy szokták mondani. Az Alpokban láthatok sok-sok
havat, amit Magyarországon idén nem sikerült. Szívhatom a friss a levegőt, és amerre
el fogok látni csupa fehérség lesz. Egy 4 napos kaland (síelés), ami előtt
állok most. Izgulni nem izgulok, csak kíváncsi leszek, hogy állok majd meg a
lábamon a síléccel. Hamarosan ez is ki fog derülni…

Előreláthatólag jövő hét szerdáig nem tudok majd írni a
blogomba. Ha véletlen erre tévednél, van még más sok-sok írásom, lehet köztük
bőven böngészni.

A fejleményekről pedig majd jön a beszámoló.

TE MIT GONDOLSZ?!

