Óév búcsú

Borús, hideg, ködös napra ébredhettünk ma. Remélem a jókedv
túlszárnyal ezen a szürkeségen estére. Már csak órák kérdése, és búcsút intünk
a 2008-as évnek. Álljunk meg egy kicsit, és gondoljuk végig a mögöttünk álló 1
évet. Mi történt velem, milyen emlékekkel lettem gazdagabb. Ha csalódások is
ért minket, fussunk át rajtuk gondolatban még egyszer, és próbáljuk megkeresni
az okát, vagy éppen leszűrni belőle a tanulságokat. Számomra a Szilveszter az
év közepén van, mert én a tanévben gondolkozom, és az most tart félidőnél. Szép
évet hagyok magam után, meg amúgy is mindig gazdagszik az ember
tapasztalatokkal. Bár most lehangoltnak, kicsit fáradnak érzem magam, de majd aktivizálódóm
még. A tavalyi évhez hasonlóan idén is fellép az Irigy hónaljmirigy a városház
téren. Most sem szeretnék lemaradni róla, ott a helyem, igen, mi Mirigy pártiak
vagyunk. Kicsi koromban mindig itthon voltam, néztem a TV-t december 31-én, és
ennyi. 2005-ben azonban meghívott az egyik barátnőm, hogy menjünk diszkóba
bulizni. Azóta csak ott köszöntöttem az Új évet. Egy évvel ezelőtt már 3-an
mentünk csajok oda, előtte még egy zárkörű buliba is hivatalosak voltunk egy
chates ismerősöm jóvoltából. Érdekes, de az elmúlt évek Szilveszterei
meghatározóak voltak számomra, valakivel mindig találkoztam, aki aztán utána
hosszú hónapokra befolyásolta az életem. Csak ne lenne ilyen hideg…még tavaly
is pár fokkal enyhébb volt időjárás. Idén Mirigy-es előhangolás, buli a bowling
centrumban, és talán egy házibuli félébe is ellátogatunk még. Ez nem csak
csajos buli lesz, mint régen, hanem vegyes társaság, akiket még nem is ismerek.
Egy biztos, akár mi is lesz a ma este, az Új évünk legyen még jobb, mint az
idei, és tartogasson számukra sok sikeres pillanatot.

Sikerekben gazdag, szerencsés Új évet kívánok mindenkinek!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

