Megasztár

Nem vagyok Megasztár fanatikus és nagy rajongó. Több széria
volt már, és kezd már talán kicsit unalmassá válni így. Az utolsó adások felé
közeledbe bele néztem azért, vagy ha nem is ott ültem a TV előtt a háttérben
szólt. Igazából az a személy, aki azért sokat vitt véghez, ő Lüszi. Sokan
utálják is ezért, mert 13 évesen már sok ember megismerhette arcát, hallhatta a
hangját. A korához képest szerintem nagyon jól szerepelt, nem semmi kiállni így
a színpadra, és énekelni lehetőleg egyáltalán nem hamisan több 100 ezer ember
előtte, akik a stúdióban illetve a képernyőn keresztül figyelik őt. Én 13
évesen konkrétan egy iskolai felelettől tartottam, pedig ott csak az
osztálytársaim előtt kellett „fellépnem”, ha még színpadra kellett volna
állnom, hát nem is tudom milyen förtelmeset produkáltam volna. Erre születni
kell valamilyen szinten, benne van a génedben a nyilvános szereplés „elviselése”.
Az sem semmi, hogy Lüszi lett a 3. helyezet, és ő lett így a legjobb női énekes
2008-ban. Fiatalon benne volt a Storyban és különböző újságok címlapjain is.
Úgy gondolom, előtte még hosszú idő áll, hogy a benne rejlő énekes tehetséget
tökéletesre dolgozza, és elismert legyen a szakmájában. Örülök azonban, hogy
Viktor nyerte meg a döntőt. Nem azért, mintha annyira bírnám a Király családot,
csak éppen jobb, mint Dávid szerintem. Ha már arról van szó, hogy a 2009-es
kapcsolat koncert fellépője legyen valamelyik, akkor is Viktor jobban eladható
külsőre is. A zsűri összetétele nagyon provokatívra sikeredett. A Friderikusz,
aki folyton kötözködött, és a zenéhez nem sok köze van. A Fenyő Miklós, aki már
olyan öreg, mint az országút. Mester Tamás is kicsit furcsa alak. De a
legdurvább a nő, Eszenyi Enikő. Amilyen ruhákat rá adtak a műsor alatt, hát nem
egy hétköznapi viseletek voltak az biztos, sőt nagyon kihivalkodóak. A személye
is eléggé megosztja az embereket, ahogy egyik másik versenyző a szíve csücske
lett… Ez jó taktika volt azonban, felfrissíteni a tagokat, hogy mi
beszélgessünk a róluk.

Ennek a szériának is vége lett, várjuk a folytatást (vagy
még sem?)

               

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

