Adventi séta Pesten

Az elmúlt napokban valahogy nem sikerült írnom a bloggomba.
Most is hulla vagyok kicsit, mindjárt bedőlök az ágyba, és se kép, se hang
reggelig. A mai napom munkával kezdődött, bár nem erőltettem meg magam nagyon,
viszonyt egy volt osztálytársammal újra találkoztam, igen nincsenek véletlenek…
Hazaértem 4 óra tájban. Mostanában be voltam zsongva teljesen, hogy fent jártam
Pesten, és nem voltam a Vörösmarty téren, nem csodálhattam meg a gyönyörű
kivilágítást sem. Tisztára be voltam indulva, én fel akarok menni!, már egy
barátnőmmel le volt zsírozva a dolog, de hát már meg sem lep a dolog, ha
lemondja egy nappal az indulás előtt. Kedden anyumék meglátogatták tesómat, ez
aztán pláne felcsigázott. Két eshetőség volt, vagy a bátyámhoz megyek fel és
vele leszek, vagy apu visz fel kocsival és vele császkálok. Tegnap kicsit meg
voltunk ijedve, a TV-ben az időjárás jelentésben nagy havazásról beszéltek, ami
ma kellett volna, hogy elérje a kis hazánkat. Szóval, ha hó lesz, akkor itthon
maradok… 4-kor azonban, semmi jelét nem mutatta az időjárás, ennek az
akadálynak, így hát semmi sem állhatott utunkba. Beültünk a kocsiba, és nyomtuk
is neki a sztrádán. 40 perc alatt a Tesconál voltunk, kint Budaörsön, onnan
aztán lépésben a Margit-hídig… Legalább volt időm bámulni jobbra-balra.
Elhaladtunk az üresen kongó déli pályaudvar mellett is. Durva, de annyira senki
nem mozgott bent, a síneken sem volt egy vonat sem. Már megint nekem kellett
navigálnom, eléggé utálom ezt a szerepet, de már egyre jobban megy. Apu
sikeresen otthon hagyta a szemüvegét, így esélye sem volt a térképet
áttanulmányoznia, a betűk eléggé összefolytak előtte, így hát teljesen rám volt
hagyatva. Jó fél 7 volt mikor végre találtunk valami parkoló helyet, onnan sétáltunk
a Deák térig, majd be a Vörösmarty térre. Nem volt nagy tömeg az adventi
vásáron. Apuról elmondható, elég türelmes volt velem, meg is lepett őszintén
szólva. Össze-vissza nézelődtem az árusok között, valahol több perce is megálltam,
lehetett ötletes dolgokat találni, sikerült is kicsit kiegészítenem az eddig
vásárolt ajándékokat. Forró bort kortyolgatva haladtunk a Váci utcában, közben
pedig szemügyre vettük a különböző üzletek is. A hungarikum boltok előtt azért
időztem el egy kicsit, hogy lássam mit akarnak hungarikum címén a külföldiekre
tukmálni és mennyiért. Az egyik ilyen bolt kirakatában, egy Hitler kis katona
bábura lettem figyelmes, most az komolyan mi a csudát keres ott?. Szépen ki
volt világítva végig a sétáló utca, simán el is ment 2 óra így a nézelődéssel.
Hazajövet még felvettük tesómat is, majd beugrottunk a Mekibe. Régen úgymond
családi szokás volt, ha Pesten jártunk, vagy áthaladtunk rajta, a Mekit soha
nem hagytuk ki. Nagyon jó volt egyet sétálni fent, és kicsit átjárt az adventi
hangulat is, csak a nap végére kissé elfáradtam már… Végeredményben szupi kis
nap volt, ez a mai.

 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

