Változások (Buszközlekedés)

A mai nappal változott egy kicsit Fehérvár buszközlekedése.
Diákok, munkába járó emberek, akik nap mint nap közlekednek a Volán járataival,
tapasztalhatják, hogy reggel a 7 órási buszok tiszta heringjáratok szoktak
lenni. A diákok mellett már a nyugdíjasok is akkor mennek orvoshoz, SZTK-ba. A
város pár útja lebénul a reggeli csúcsforgalomban. Én rendszeresen a 17-es
busszal utazom, szeretem, mert elég gyorsnak mondható. De mostantól a Csapó
útról indul, egyrészről nagyon jó, mert ott rak le a központban, de ha azt
nézzük, hogy a Palotai út tiszta káosz reggel és délután, akkor peches volt oda
kirakni az indulási helyet a Szedreskertről. Ha jól tudom, akkor a
Szedreskertem lakók miatt történt így, mert hangosnak tartották a buszok által
okozott zajt.  Már ma is tapasztalhattuk
sokan, így a busznak 15 perces késése volt, igen, annyi sok lámpa fogta meg
pirossal, hogy nem tudott gyorsabban jönni a Palotain. Talán ez az egy járat
az, amibe ilyen nagyon belenyúltak, ahogy néztem a többinek maradt a rendes útvonala,
indulási időpontja. Mivel tudtam változtatások lesznek, figyeltem a honlapot,
és a buszmegállóban kihelyezett információs táblákat.  Biztos voltam benne, hogy sokan azonban nem
követik figyelemmel a dolgokat, így aztán volt egy kisebb fajta zúgolódás az
emberek részéről, akikkel ma találkoztam a megállókban. Nem újdonság, ha valami
kicsit változik, rögtön sokakban nemtetszést vált ki. Azonban akár tetszik,
akár nem nekünk az új menetrend, kénytelenek vagyunk elfogadni, és megszokni…

TE MIT GONDOLSZ?!

