Andris

Andris, az a fiúnév, ami nekem nagyon tetszik. 1997-et
írtunk, új osztálytárs érkezett közénk, egy srác személyében. Első elgondolásom
az volt, megint egy újabb hülye gyerekkel gazdagodik osztályunk. Az élet azonban
rám csúfolt, első benyomású unszimpátiám hamar elillant. Az ősz folyamán mellé
kerültem, egy padban ültünk. Ez hozta meg a változást. Igazi kis diákszerelem
volt. Sülve-főve csak együtt voltunk. A napköziben, a szünetben, minden percét
élveztem a közösen eltöltött időnek. Nem tudom leírni milyen forróság járt át
ha vele voltam, mennyire hiányzott ha nem volt ott mellettem. Ha beteg volt aggódtam
érte, amiben tudtam segíteni akartam neki. Egyszerűen egy imádnivaló kis srác
volt. Szorosan belekaroltam, és mindig csak vele akartam volna lenni. Kicsik
voltunk ugyan, de bennem az érzelmek igen is komolyak voltak, és olyan jó
gondolatban újra átérezni azt. Tüneményes kis kapcsolat volt a miénk, nagyon
jól éreztem magam benne. Mindig is féltem a mérleghintától tudja fene miért is,
de ha vele voltam, egyszerűen tökéletes biztonság éreztem magam, a félelmem megszűnt.
Annyira megnyugtató és harmonikus volt vele együtt lenni, nem tudom
megfogalmazni egyszerűen, azt át kell érezni. Mint minden ez sem tartott
örökké. A szakításunk után az egész délutánt végigbőgtem. Nagyon nagy behatást
rám az ő személye, még mind a mai napig a vele kapcsolatos összes tárgyat
féltve őrzöm, és néha szívesen nosztalgiázom a segítségükkel. Befejeztük az
iskolát, de én még szerettem évekkel később is. Azóta nem is tudok róla
igazából semmit. Egyet azonban leszögezhetek, azóta nem éreztem senki iránt
ilyen mély érzelmekkel…

TE MIT GONDOLSZ?!

