Régen…(Pasizás)

Régen éreztem magam már ennyire kikapcsolódva, vagyis a
külvilágot kirekesztettem az életemből és csak egy valamire (valakire)
koncentráltam. Iszonyat jó érzés, mintha csak te lennél ott vele, és teszel
bele, hogy éppen mi történik körülötted, vagy hogy milyen dolog böki a csőröd
már régebb óta. Kint hagyod a rossz dolgokat az utcán, egy másik dimenzióba
kerülsz. A figyelmed csak oda összpontosítod, és jól érzed magad a bőrödben.
Igen, ezt jó újra meg újra átélni az életemben. Ma délután végre megint
sikerült. Találkoztam egy kedves ismerősömmel. Kicsit sétáltunk, majd beültünk
egy hangulatos kis kávézóba. Az idő megállt számomra, és csak ott voltam vele. Elkezdtünk
valamiről beszélgetni, közben pedig rendeltünk. És csak beszéltünk, beszéltünk,
egymás után törtek fel a gondolatok bennünk. Egész sok különböző témát
érintettünk. A légkör olyan nyugtató volt számomra, és fel sem tűnt így, hogy
már több mint 2 óra elröppent azóta, hogy bejöttünk. Régen csacsogtam már én is
ennyire sokat. Bevallom, először kicsit tartottam a találkozótól, mert 4
hónapja láttuk egymást személyesen utoljára. Volt bennem egy félsz, hogy ez sok
idő, és ha valakivel nem találkozunk gyakran, nem tudunk vele aztán miről
beszélgetni. Hál Isten nem igazolódott be a félelmem. Nagyon jó beszélgető
partnert találtam a személyében, sőt egészen el voltam kápráztatva tőle. Teljesen
átjárt egyfajta szeretet érzés bennem, ami elöntötte lelkemet.  A beszélgetés egyfajta „gyógyszer” volt
számomra, sok mindent ki tudtam magamból adni, ami nagyon jól esett. Miután
elhagytuk a kávézót én még mindig egy másik dimenzióban éreztem magam, nem
figyeltem az utcán elhaladó embereket, csak őrá tereltem tekintetemet. Beugrottunk
a Tescoba, pár dolgot kellett vennem, utána pedig még kicsit sétáltunk, majd álldogáltunk
a buszmegállóban. Közben pedig még mindig folyt a csevegés. Indult a busz, mennem
kellett. Nem tudom kifejezni milyen tündérien éreztem magam ma délután és este,
így nem sok kedvem volt hazajönni sem. Remélem, máskor is lesz még ilyen
csodálatos találkozóra lehetőségem. Köszönöm szépen neked!

TE MIT GONDOLSZ?!

