Álombeli nyaralásom

Az éjjel, vagyis reggel érdekes álmom volt. Az addig rendben
van, hogy talán túl sok krimit nézek-néztem a TV-ben. Valószínűleg ez adta az
ihletet a fejemnek, hogy ilyent is álmodjak. Én voltam ugyanis a nyomozó.
Nyaralni voltam a tengerparton, nekem úgy rémlik valamerre Görögországban. Szállodában
laktam. A hotel, nem volt egy szokványos hely. Az emberek értékei sorra tűntek el, sőt
emberek is voltak, akiket egyszer láttunk csak. Én összehaverkodtam a takarítónővel
és a raktárossal, karbantartóval is. Azért tettem ezt, hiszen ők azok a
személyek, akiknek minden zúgva van bejárása a szállodában. Természetesen az én
értéktárgyaim, pénztárcám, irataim is mint felszívódtak. Hiába kaptam pótlást
belőlük, nem hagyott nyugodni a tudat, hogy nincsenek meg az eredetiek. Utolsó
nap a hotelban lázas nyomozásba kezdtem és az újdonsült barátaim segítségével,
sok eldugott helyre eljutottam az épületen belül. Minden zeget-zúgot átkutattam,
mígnem egy raktárban a legelképzelhetőbb helyen, eszközök alatt, és között ott
hevertek az elveszett dolgok. Volt olyan amit még 1981-ben loptak el. Szóval a rejtélyre
fény derült, de csak az aktuális vendégek kaptam vissza értékeiket, a korábbiak
nem. A pénztárcákban volt, aki sok pénz tartott, és én mindet átnézhettem. A hatóságokat
értesítettük a helyszínről, és az eltűnt emberek felkutatását rájuk bíztuk a továbbiakban. Így ért véget az álombeli nyaralásom.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

