Csodás őszi nap

Jó bevallom kissé lusta vagyok, ha mozgásról van szó. Nem
voltam soha egy nagy sportember és talán már nem is leszek az. Néha eljárogatok
azért biciklizni, itthon egy kicsit gimnasztikázgatom, de itt meg is akadt a
sor. A természettel meg úgy vagyok, szeretem az állatokat és növényeket, nem
szoktam szemetelni és feleslegesen energiát pazarolni, de a természetjárás nem
a szívem csücske. Nem is tudom talán az lapul a dolog gyökerében, hogy kisebb
koromban vittek és úgymond rám volt „erőszakolva” az erdei kirándulás. Amire az
embert úgy viszik, hogy ő nem szeretné, nem is fogja megszeretni igazán. Az erdőben
szeretem ugyan hallgatni a madarakat és nézni a lehulló fák levelét ősszel. Nyáron
és tavasszal pedig a sok pók és kullancsveszély az, ami miatt nem igazán
barangolgatok a szabadban.

Úgy látszik az ember életében vannak ismétlődő
események. Napra pontosan 2 évvel ezelőtt voltam utoljára a Tihanyi-félszigeten
a volt osztályommal túrázni. Nekem őszintén megmondva nem okozott olyan csodálatos
és emlékezetes kirándulást, azóta valahogy csak vagyok: én és az erdő. Ma
azonban megtört a jég, kint voltam kicsit a Pentellei kis erdőben. A séta a fák
között nagyon jól eset, délelőtt már melegedett a levegő is. Olyan szép volt
látni, ahogy a nap besüt a fák lehulló lombkoronáján át és megvilágítja az
avart. Kint voltam legalább a friss levegőn is egy kicsit. Még egy harkály is
sikerült látnom, aki hangos kopácsolásával hívta fel magára a figyelmet. Igen,
ez egy nagyon szép vénasszonyok nyara nap volt számomra…

TE MIT GONDOLSZ?!

