Danielle Steel

Olvasás fontos. Mostanában azonban nem találtam olyan
könyvet ami nagyon lekötött. Múltkor mentem pont a belvárosban az Alexandra
könyvesbolt kirakatát nézegettem, majd úgy döntöttem bemegyek, mivel úgy is van
ilyen 50% könyvakció. Gondoltam megnézem milyen könyvek vannak akcióban. Megálltam
a regények előtt, elkezdtem nézegetni a Danielle Steel műveit. Ha már itt
vagyok veszek egyet, ami úgy a tartalom alapján hirtelen megfogott, meg hát úgy
is fél áron van, a könyv egy beruházás simán áldozok rá annyit. Választásom az
Égi küldeményre esett. Kedden hazahoztam a könyvet, csütörtök este elkezdtem
olvasni és szombaton már a végére is értem. Lapoztam volna benne, de az utolsó
lapnál tovább nem tudtam… Annyira megtetszett ez a regény, úgy döntöttem
visszamegyek a boltba és még veszek pár könyvet. Másodszorra a Johnny angyal-t
olvastam, ez is igen tetszett. Most így egy hét elteltével már a 3. könyvét
bújom.
Úgy gondolom megtaláltam azt azt olvasmányt, ami leköt és
újra könyvet vettem a kezembe és olvastam, sokat…

 

TE MIT GONDOLSZ?!

