Mirigyes forgatásokról

2006. június 2-án eljutottam egy Mirigyes
forgatásra. Emlékszem azon a napon az idő naposnak indult, de délutánra nagyon
esett az eső. A forgatás akkor reggeltől estig tartott. Fehérvárra a fél 11-es
vonattal jöttünk, és éjfél után estem haza. A statisztálás nagyon vicces volt,
nekünk kellett eljátszanunk a nézőközönségét egy karate versenynek. A stúdió
elég sötét volt és levegőtlenség uralkodott rajta, de az egész nap olyan jó
hangulatban telt.

Idén február 22-én kaptam egy e-mailt a statisztaszervezőtől,
hogy most márciusban ismét lesz lehetőség forgatásra menni. Rögtön lecsaptunk a
lehetőségre (hülyék is lettünk volna, ha nem). Március 7-én reggel az 5h 40-es busszal elindultunk Pestre, már
igencsak elrohant az idő mire a Népligetbe értünk,  iszkiri a metróhoz és utazás a Duna Plaza
irányába. Az időnk nagyon ki volt számítva, éppen hogy oda értünk a megbeszélt
találkozóra, és már vettük is az irányt Túrára, ahol az ottani kastélyban volt
a fogatás. Harry Potter paródiát készítettek a Mirigyes fiúk és mi voltunk a
Roxfort ( a paródiában: Koszfolt) diákjai. Úgyis szeretem a Harry P. könyveket,
ez a szerep rám nézve nagyon találó volt, tök bele tudtam magam élni a
szituációba
Annyira jó hangulatban telt az egész nap a többi csajjal is
tök jól összehaverkodtunk, és fiúk is nagyon közvetlenek voltak. Pestre 17h-kor
indultunk vissza az Örs vezér térig, onnan pedig a városon át kocsival a Déli
pályaudvarhoz. Természetesen nagy dugó volt, és pénztáraknál is 1000-en álltak
sorba…úgyhogy sikerrel lekéstük a 18h 45-ös gyorsvonatot, így csak 19h 20-as
tudtunk elindulni Fehérvárra. ( de legalább a Stadler vonat volt az). Mint
Harry Potter életében az első vonat út a Roxfort felé, nekem is olyan utazás
volt ez hazafelé, fantasztikus, egyben életem egyik legjobb vonatútja.  Annyira ki tudtam kapcsolódni, totál más
voltam és laza, ennyit komolyan mondom még életemben nem nevettem 1,5 h belül,
mint akkor.  Ahogy Liv mondta: Mintha nem
is te lettél voltál ott, olyan más voltál…de persze jó értelemben. Haza fél 10
után értem, de az élmény amiket átéltem még sokáig kihatottak rám, és boldogság
tölt el ha visszagondolok rá. Köszi mindent!

És az eredmény? Március végén a TV 2-ön megfigyelhető lesz!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

